Unibet Suomi

Kimi ajaa maaliin Jyväskylässä mutta ei hätyyttele kärkeä

Lehdistötiedote   •   Heinä 02, 2009 18:45 EEST

Ferraripilotti Kimi Räikkönen osallistuu heinä–elokuun vaihteessa ajettavaan Jyväskylän MM-ralliin Fiat Grande Punto S2000:lla. Peliyhtiö Unibet uskoo, että Räikkönen selviää maaliin vaikka ralli on MM-sarjan nopeimpia ja tuplasti pitempi kuin Räikkösen aiemmin ajamat rallit. Kärkeen Kimin vauhti ei kuitenkaan riitä.

Räikkönen ajoi talvella kaksi pienempää kansallista rallia Rovaniemellä ja Mikkelissä. Jyväskylä on Räikkösen ensimmäinen soraralli. Unibet antaa kertoimen 1,45 sille, että Räikkönen sijoittuu Jyväskylässä ja kertoimen 2,6 sille, että keskeyttää.

- Räikkönen todisti talvella rallitaitonsa, vaikka ajoikin ulos Mikkelissä. Uskomme, että Kimi ajaa maaliin Jyväskylässä, mutta ei ihan kärjen tuntumassa, Liisa Matinvesi Unibetilta toteaa.

Jos Räikkönen ajaa 8. joukkoon, saa sitä veikanneet rahansa 20-kertaisena takaisin. Unibetin suosikkina Jyväskylään lähtee Sebastian Loeb kertoimella 2 ja Mikko Hirvonen kertoimella 2,2.

WRC 2009: Suomen ralli
Moottoriurheilu kertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.