Unibet Suomi

Kivipese Jeans Kyllönen -pokeriturnaus starttaa keskiviikkona

Lehdistötiedote   •   Tammi 12, 2010 16:54 EET

Peliyhtiö Unibetin Kivipese Jeans Kyllönen -turnaussarja starttaa keskiviikkona 13. tammikuuta. Unibetin pro-pelaaja Jens ”Jeans” Kyllönen pelaa nimikkoturnauksessaan Unibetin sivuilla kuutena peräkkäisenä keskiviikkona. Turnauksissa on jaossa kaksi yli 2750 euron arvoista matkapakettia Unibet Open Budapest -liveturnaukseen.

Kivipese Jeans Kyllönen -turnaus pelataan 13.1.−17.2. joka keskiviikko alkaen klo 20.00 Suomen aikaa. Turnauksen takuupotti on 500 euroa ja buy-in 20 euroa. Kuuden viikon pituisen turnaussarjan paras pelaaja voittaa automaattisesti matkapaketin Unibet Open Budapest -liveturnaukseen.

Kaksikymmentä ranking-listan seuraavaksi parasta pelaajaa kutsutaan mukaan erikoiskarsintaturnaukseen. Erikoiskarsinnan paras pelaaja liittyy Jensin ja kumppaneiden seuraan Budapestiin.

Pelaa ja lue lisää pokeri-osastolla
Pokeriturnaukset

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.

Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com