Paf

Klassikon matkassa – Paf Poker Challenge Ahvenanmaalla

Lehdistötiedote   •   Marras 30, 2010 09:52 EET

Keskiviikkona 1. joulukuuta pelataan Paf Poker Challengen ensimmäinen karsintafinaali. Jo klassikoksi muodostunut tapahtuma järjestetään Ahvenanmaalla 20.–22. toukokuuta.
- Paf Poker Challenge 2011 –tapahtuman päämääränä on luoda suurin live-pokeriturnaus mitä Ahvenanmaalla on koskaan pelatttu, sanoo Pafin pokerimanageri Rickard Pettersson.

Vuorossaan seitsemäs Paf Poker Challenge –tapahtuma pelataan 20.–22. toukokuuta Ahvenanmaalla. Viime vuonna osallistujamäärä nousi 162:een – määrä, jonka ahvenanmaalainen peliyritys Paf aikoo tänä vuonna ylittää.

- Olemme alusta lähtien kasvattaneet osallistujamäärää, Pettersson painottaa.

Paf Poker Challenge 2011 –tapahtuman sisäänosto on 800 euroa (730 + 70), joten päämääränä on tietysti myös ennätyssuuri voittopotti. Yhden Paf Poker Challenge –paketin arvo on 1 300 euroa. Paketti sisältää sisäänoston päätapahtumaan, kaksi aamiaisella varustettua yötä hotellissa, päivälliset, juomat, Paf-setin ja matkarahaa.

Ensimmäinen karsintafinaali

Keskiviikkona vuorossa on ensimmäinen Paf.com-sivuston karsintafinaali Spade pokerissa.
- Sisäänosto keskiviikon finaaliin on 320 dollaria, Rickard Pettersson tiedottaa.
Käynnissä on myös päivittäin alakarsintoja, joissa 5,50 dollarin sisäänostot ja freerollsit keskiviikkofinaaleihin. Joulukuun varmistetut finaalipäivät pelataan keskiviikkoisin 1., 8., 15, 22. ja 29. joulukuuta.

Lisää tietoja:
Krille Mattsson
PR-vastaava Paf Poker Challenge
krille.mattsson@paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2009 Pafin nettotuotto kasvoi 20 miljoonaan euroon, jotka jaettiin kokonaisuudessaan yleishyödyllisille järjestöille. Paf-konsernissa työskentelee yli 350 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.