Klaus K Hotel

Klaus K Hotel on nimetty Suomen parhaaksi hotelliksi World Travel Awards Europe 2012 gaalassa

Lehdistötiedote   •   Loka 09, 2012 13:04 EEST

World Travel Awards tunnistaa, tunnustaa ja palkitsee huippuosaamista matkailualalla. Valinnan suorittavat matkailualan ammattilaiset ympäri maailman. Klaus K Hotel palkittiin 8.10.2012 Portugalin Algarvessa olleessa gaalassa Finland's Leading Hotel 2012-nimityksellä.

World Travel Awards
WTA aloitettiin vuonna 1993 tunnistamaan ja jakamaan tunnustusta huippuosaamisesta maailmanlaajuisesti matkailualalla. World Travel Awardia pidetään korkeimpana saavutuksena, minkä matkailutuote voi toivoa saavuttavansa, joten sitä kutsutaan myös matkailualan "Oscar-palkinnoksi.

"Olen hyvin ylpeä tästä palkinnosta, jonka Klaus K Hotel on saanut tulevan seitsemännen vuosipäivänsä aattona. Klaus K:ta ovat äänestäneet meistä riippumattomat matkailun ammattilaiset, ja se kertoo minulle, että olemme onnistuneet rakentamaan luottamusta matkailuyhteisössä. Tämä palkinto heijastaa meidän rohkeaa missiotamme, joka on ”Rikastuttaa vieraidemme ja henkilökuntamme elämänkokemusta”. Henkilökuntani jäsenet ovat aitoja ja ammattilaisia, joten olen ylpeä, että heidän pitkäjänteinen toimintansa on tuottanut tällaisen luottamuksen matkailuyhteisössä Klaus K Hotellia kohtaan."
- Marc Skvorc, General Manager

Tule tutustumaan, millainen hotelli voi olla! Klaus K on oikea osoite, matkustitpa sitten liikeasioissa tai omaksi iloksesi. Valitse meidät tukikohdaksesi Helsingissä. Olemme perheyritys, jonka nuorekas tiimi tarjoaa mutkatonta palvelua. Haluamme aidosti tehdä matkastasi paremman. Tervetuloa!
Mia ja Marc Skvorc