ONOFF

Kodinelektroniikan merkkituotteita myyvä ONOFF keskittyy verkkokauppaan

Lehdistötiedote   •   Helmi 22, 2010 10:26 EET

ONOFF myy tietokoneet, kodinkoneet, televisiot, puhelimet ja digikamerat. Tästä lähtien ONOFF keskittää toimintonsa Suomessa verkkokauppaan ja Vantaan Tammiston myymälään.

Tiedote asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme,

Internetmyyntimme erittäin positiivisen kehityksen myötä teemme muutoksia myymäläorganisaatioomme ja vahvistamme uudistunutta konseptiamme.

ONOFF keskittää Suomessa toiminnot verkkokauppaan ja Vantaan Tammiston myymälään, jossa voi tehdä ostoksia sekä normaalisti, että noutaa internetistä tilattuja tuotteita. Tuotteiden saatavuuden ja hyllypaikat voi kätevästi katsoa ennalta nettisivuiltamme jo ennen myymälään tuloa.

Vantaanportin Outlet-myymälä muunnetaan varastotilaksi, jota kasvava internetmyyntimme tarvitsee.

ONOFFin sisäänostovoima on yksi pohjoismaiden parhaista ja se yhdistettynä mataliin paikallisiin kustannuksiin tekee hintatastostamme erittäin kilpailukykyisen.

Tarjoamme kuluttajille viihde- ja kodinelektroniikan merkkituotteita ja kodinkoneita aina edullisin nettihinnoin sekä netistä, että myymälästä ostettuina.

Markkinointiviestintämme kohdistamme valtakunnalliseksi, jotta kuluttajat ympäri Suomen voivat tehdä kodin TV-, Tietokone-, Kodinkone- sekä muut kodintekniikan ostokset tarvikkeineen ja palveluineen netimmin. Se on Fiksua, Edullista ja Helppoa.

Vantaalla 15.2.2010

Jani Lundell

Country Manager

ONOFF on kodin- ja viihde-elektroniikan etä- ja vähittäismyyntiä harjoittava yritys. ONOFFin kilpailukyky perustuu mataliin kustannuksiin ja suuren sisäänostovoiman hyödyntämiseen kuluttajien eduksi. Nettikaupan lisäksi ONOFFilla on fyysinen vähittäis- ja noutomyymälä Tammistonportissa, josta hoidamme asiakaspalvelun etäkaupassakin. Valikoimamme koostuu ainoastaan tunnetuista merkkituotteista ja tarvikkeista tarvittavine lisäpalveluineen.

www.onoff.fi