FIBS

Kolme uutta jäsentä FiBSin hallitukseen

Lehdistötiedote   •   Maalis 06, 2012 09:15 EET

FiBSin maaliskuussa järjestetyssä vuosikokouksessa yhdistyksen hallitukseen valittiin kolme uutta jäsentä: Vice President Päivi Alakuijala (Itella Oyj), johtaja Suso Kolesnik (SOK) sekä toiminnanjohtaja Eero Yrjö-Koskinen (Suomen luonnonsuojeluliitto).

Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin johtaja Anu Pylkkänen (Tapiola-ryhmä) ja varapuheenjohtajaksi johtaja Kimmo Pentikäinen (Elisa Oyj).

Hallituksessa jatkavat asiakkuusjohtaja Tuovi Haikala (Novetos Oy), neuvotteleva virkamies Marja Hanski (Työ- ja elinkeinoministeriö), SVP Toni Hemminki (Rautaruukki Oyj) sekä henkilöstöjohtaja Sara Purhonen (Diacor terveyspalvelut Oy).

Alkuvuoden aikana 15 uutta jäsentä

FiBSin jäsenmäärä kasvoi vuoden 2011 aikana yli 20 prosenttia ja uusia jäseniä saatiin 40. Kasvu on jatkunut tasaiseen tahtiin: kuluvan vuoden alussa FiBSiin on liittynyt 15 yritystä, muiden muassa ISS Palvelut, Metso, Nanso, Nokia ja Solidium. Jo puolet Suomen 10 suurimmasta yrityksestä ja kuusi kymmenestä suurimmasta työllistäjästä kuuluu FiBS-verkostoon.

Lisätietoja:

Mikko Routti, toiminnanjohtaja
Finnish Business & Society
Puh 040 527 4575
mikko.routti(at)fibsry.fi

Alkuvuoden aikana 15 uutta jäsentä

Lisätietoja:

Mikko Routti, toiminnanjohtaja
Finnish Business & Society
Puh 040 527 4575
mikko.routti(at)fibsry.fi

Finnish Business & Society (FiBS) on vastuullisen yritystoiminnan verkosto, jonka tarkoituksena on edistää yhteiskuntavastuullista yritystoimintaa Suomessa. Autamme yrityksiä löytämään kilpailuetua vastuullisuudesta tarjoamalla jäsenillemme tietoa, kontakteja, vertaistukea ja näkyvyyttä. FiBSin jäseneksi voivat liittyä kaikki yritykset ja yhteisöt, jotka pyrkivät edistämään yhteiskuntavastuuta omassa toiminnassaan. FiBS on CSR Europe, Global Reporting Initiative ja CSR 360 Global Partner Network järjestöjen jäsen.