Elcoteq

Korjaus tiedotteeseen: Elcoteq muuttaa organisaatiorakennettaan tukemaan paremmin tarkennettua strategiaa

Lehdistötiedote   •   Syys 06, 2010 18:45 EEST

Elcoteq SE:n uutta organisaatiorakennetta koskevassa suomenkielisessätiedotteessa oli virheellisesti, että uusi organisaatiorakenne tulee voimaantaloudellisessa raportoinnissa 1.10.2009. Uuden organisaatiorakenteen mukaisetmuutokset tulevat kuitenkin voimaan 1.10.2010 alkaen.ELCOTEQ SESatu Jaatinenjohtaja, viestintä ja sijoittajasuhteetTietoa ElcoteqistaElcoteq SE on maailmanlaajuisesti toimiva, korkean teknologian tuotteita japalveluja tarjoavien yritysten kumppani elinkaaripalveluissa.Suunnittelu-, valmistus-, osto- ja logistiikka- sekä jälkimarkkinapalvelut ovatElcoteqin kattavan palvelutarjonnan kulmakiviä. Elcoteqilla on vahva kokemuselektroniikan sopimusvalmistamisesta (EMS) ja maailmanlaajuinen palveluverkostosekä nykyaikaiset tuotantolaitteet ja yhdenmukaiset järjestelmät ja prosessit.Elcoteq valmistaa Consumer Electronics -tuotteita, kuten matkapuhelimia janiiden lisälaitteita, digisovittimia, LED-valoja ja -valonlähteitä jataulutelevisioita, sekä System Solutions -tuotteita, kuten verkkojärjestelmiä ja-moduuleja ja muita teollisia tuotteita.Konsernin liikevaihto vuonna 2009 oli 1,5 miljardia euroa ja se työllistää noin10 000 henkilöä. Elcoteq SE on listattu Nasdaq OMX Helsinki Oy:ssä. Lisäätietoa: http://www.elcoteq.com">www.elcoteq.com[HUG#1442699]This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf ofThomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that:(i) the releases contained herein are protected by copyright andother applicable laws; and(ii) they are solely responsible for the content, accuracy andoriginality of the information contained therein.Source: Elcoteq SE via Thomson Reuters ONE Source: Millistream / Hug