Tura Scandinavia Finland AB

Koss julkaisee kuuloke sarjan naisille

Lehdistötiedote   •   Kesä 19, 2013 11:00 EEST

Koss julkaisee FitSeries kuuloke sarjan naisille yhdessä amerikkalaisen olympiauimari Dara Torresin kanssa. Koss FitSeries tulee kahdessa mallissa. Koss FitClips käyttää uudenlaista in-ear muotoilua, joka antaa miellyttävän  kuuntelukokemuksen. Kuulokkeiden mukana tulee kolme erilaista pehmustetta ja sitä on saatavilla viidellä eri värillä. Koss FitBuds ovat pienimmät kuulokkeet mitä Koss on valmistanut. Kuulokkeiden halkaisija on vain 6 millimetriä mikä tekee niistä 33% pienemmät kuin muut Koss kuulokkeet. Kuulokkeiden mukana tulee kolme erilaista pehmustetta ja sitä on saatavilla viidellä eri värinä.

Koss maahantuoja Pohjoismaissa on Tura Scandinavia AB ja tuotteet ovat heti tilattavissa.

Tuote nro: 280147 – KOSS FitClip Mint KSC32M
Tuote nro: 280148 – KOSS FitClip Purple KSC32P
Tuote nro: 280149 – KOSS FitClip Blue KSC32B
Tuote nro: 280150 – KOSS FitClip Lime KSC32L
Tuote nro: 280151 – KOSS FitClip Purple KSC32P

Tuote nro: 280152 – KOSS FitBuds Mint KEB32M
Tuote nro: 280153 – KOSS FitBuds Purple KEB32P
Tuote nro: 280154 – KOSS FitBuds Blue KEB32B
Tuote nro: 280155 – KOSS FitBuds Lime KEB32L
Tuote nro: 280156 – KOSS FitBuds Coral KEB32C

Lisätietoa – Tura Scandinavia AB, Finland
Puh: +358 (0)207 600 950
E-mail: finland@turascandinavia.com
www.turascandinavia.com/fi

Tura Scandinavia Ab on pohjoismaiden johtava kodintekniikkatarvikkeiden tukkuliike. Tarjoamme asiakkaillemme tarvikkeet tuotealueilta ääni & kuva, data, foto & video, peli, koti & vapaa-aika, gsm & gps. Yrityksen strategia on tarjota asiakkaille ja toimittajille kokonaiskonsepti sisältäen vahvat tuotemerkit, effektiivinen logistiikka sekä kilpailukykyiset hinnat. Tura Scandinavia Ab toimii yhteistyössä pohjoismaiden useimpien johtavien vähittäistavaraliikkeiden kanssa jotka myyvät kodinelektroniikkaa kuluttajille. Toimintaamme harjoitetaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Kungsbackassa. Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yrityksellämme on myyntikonttorit. Kaikki jakelu -ja logistiikka tapahtuu keskusvarastoltamme Ruotsin Nässjöstä.Tavoitteenamme on olla innostavin ja kannattavin yhteistyökumppani jälleenmyyjillemme.