Kultapiste

Kultapiste.fi kasvattanut suosiotaan entisestään

Lehdistötiedote   •   Maalis 13, 2012 14:16 EET

Kullan myynti lisätulon saamiseksi ei ole mikään uusi asia. Se ei kuitenkaan koskaan aikaisemmin ole ollut yhtä yksinkertaista – ja taloudellisesti kannattavaa. Toiminnan siirryttyä yhä vankemmin internetiin voi nykyajan kullanostaja tarjota asiakkaille monia etuja, kuten esimerkiksi korkeammat hinnat kullasta.

Nykyaikaisten internet-kullanostajien joukosta löytyy myös Kultapiste.fi, joka on ruotsalaisen Guldbrev AB:n suomalainen tytäryhtiö. Yritystä voi kutsua jo alan veteraaniksi, sillä se on palvellut tähän päivään mennessä yli 80 000 asiakasta ympäri Pohjoismaita. Avain menestykseen on ollut turvallisuusajattelussa sekä siinä, että jo aikaisessa vaiheessa yritys ymmärsi rakentaa hyvin toimivan yhteistyön Postin kanssa. Kullan myynti tapahtuu postivakuutetun kirjeen – niin sanotun Kultakirjeen – avulla, mikä on tilastollisesti katsoen yksi ylivoimaisesti turvallisimmista tavoista lähettää arvoesineitä Pohjoismaissa.

- Ymmärrämme sen tosiasian, että moni ajattelee ylimääräisen kerran ennen kuin lähettää kultaa postitse, sanoo Kultapisteen Suomen maajohtaja Mika Sievinen. Juuri sen vuoksi investoimme paljon resursseja turvallisten lähetysten takaamiseksi. Esimerkiksi kaikki Kultakirjeemme ovat vakuutettuja jopa 10 000 euroon saakka.

Se, että asiakas saa rahansa nopeasti myydystä kullastaan, on toinen syy menestykselle. Rahat maksetaan asiakkaalle aina 24 tunnin sisällä lähetyksen vastaanottamisesta.

- Nopeus on tärkeää monille; varsinkin näin kevään ja kesän tullessa, kun ihmiset alkavat varaamaan lomamatkoja, joita varten tarvitaan yleensä ylimääräinen matkakassa, sanoo Sievinen.

Kultapiste.fi käyttää ainoastaan EU:n tyyppihyväksymiä kultavaakoja, jotka tarkistetaan tasaisin väliajoin täysin puolueettoman yrityksen – Inspectan – johdosta.

Osoitteesta www.kultapiste.fi löydät lisätietoja yrityksestä, kullan myynnistä sekä ajankohtaisista kullan hinnoista.

Kultapiste on Guldbrev AB:n suomalainen tytäryhtiö, joka tarjoaa suomalaisille kuluttajille mahdollisuuden myydä kultaa turvallisesti. Guldbrev AB perustettiin Ruotsissa vuonna 2008 halusta tarjota kuluttajille uusi, nopea ja turvallinen tapa myydä kultaa. Koska kaupankäynti tapahtuu internetissä, emmekä maksa vuokria kalliista asiakasliiketiloista, voimme tarjota kullasta korkeimman mahdollisimman hinnan. Meillä on tänä päivänä yli 80.000 tyytyväistä asiakasta Pohjoismaissa ja se käyttää ainoastaan EU:N tyyppihyväksyttämiä kultavaakoja, jotka puolueeton yritys tarkistuttaa Tukesin ohjeiden mukaisesti tasaisin väliajoin.