KultaRahaksi Oy

KultaRahaksi aloittaa suuren kultakiertueensa Pohjanmaalta

Lehdistötiedote   •   Maalis 01, 2013 13:37 EET

Suuri kultakiertue käynnistyi perjantaina 1.3 Ilmajoelta ja Kurikasta. Kiertueen on määrä kattaa suuri osa Pohjanmaata ja kiertue toteutetaan kolmen kulta-asiantuntijan voimin. Kultakiertueen tunnistat brändätystä KultaRahaksi-asuntoautosta, joka kiertää asiantuntijoiden mukana ja toimii osassa paikkoja myös jalometallien ostopisteenä.“Suuri Kultakiertue aloitettiin, sillä haluamme tarjota saman palvelun ja asiakastyytyväisyyden mahdollisimman laajalle alueella, kuin mitä olemme onnistuneet alkuvuonna saavuttamaan pääkaupunkiseudulla.” Kultarahaksi Oy:n Toimitusjohtaja, Matti Tiainen

Tule paikanpäälle ja kuule kulta-asiantuntijoilta, millaisia esineitä paikalliset asiakkaat myyvät, mihin rahaa käytetään ja millaiset ihmiset romukultaa myyvät.

Kullan hinta on ollut pitkään huipussaan, mutta alkuvuodesta 2013 lähtien on markkinoilla nähty maltillista hinnan pudotusta. KultaRahaksi Oy:n asiakasmäärät ovat kasvaneet hinnan pudotuksen johdosta."Näemme uudenlaisen vaikutuksen kullan hinnan laskussa, ihmiset ovat enemmän tietoisia kullan hinnasta ja sen vaihteluista. Tällä hetkellä kullan hinnan äkillinen lasku on tuonut enemmän asiakkaita meille kautta maan ja myytävien esineiden määrä per asiakas on lisääntynyt.

“Tämä kertoo siitä, että asiakkaat haluavat romukullastaan parhaan mahdollisen hinnan ja ovat odottaneet hintahuippua. Meille tilanne on tietysti positiivinen, sillä pystymme tehokkaan prosessimme vuoksi maksamaan edelleen romukullasta parhaan hinnan ja tammikuussa Helsingin Sanomien toteuttama laaja hintavertailu ja sen voitto tukee sanomaamme" Kultarahaksi Oy:n Toimitusjohtaja, Matti Tiainen.

Kultarahaksi on Pohjoismaiden suurin romukullan ja hopean ostaja.

Listätietoja antaa:

Kulta-asiantuntija kiertueella: Santeri Lehtinen, puh: 050-3746589, e-mail santeri.lehtinen@kultarahaksi.fi

Kultarahaksi Oy:n Toimitusjohtaja, Matti Tiainen puh: 040-7566644, e-mail: matti.tiainen@kultarahaksi.fi

KultaRahaksi Oy on suomalainen vuonna 2009 perustettu osakeyhtiö, joka keskittyy kierrätyskullan ostamiseen kuluttaja-asiakkailta. Ostettu kulta kierrätetään sulattamalla ja jalostamalla se puhtaaksi kullaksi, jonka jälkeen se myydään uusiokäyttöön teollisuudelle. Tätä kautta kulta päätyy hammas-, elektroniikka- ja koruteollisuuden raaka-aineeksi.

KultaRahaksi toi ensimmäisenä Suomeen palvelun, jonka avulla asiakkaat voivat postittaa kultaesineensä KultaRahaksille arvioitavaksi ja myytäväksi. Yhtiö on laajentanut toimintaansa Suomen lisäksi kaikkiin Pohjoismaihin sekä Eurooppaan. Toimintaa on yhteensä 15 maassa. Suurten volyymien ansiosta KultaRahaksi voi maksaa erittäin kilpailukykyistä hintaa. Lisätietoa www.kultarahaksi.fi