Unibet Suomi

Kumman kaa -turnaus lähettää pokerinaiset maailmalle

Lehdistötiedote   •   Heinä 21, 2009 18:49 EEST

Peliyhtiö Unibet haastaa naiset mukaan Kumman kaa -pokeriturnaukseen, jossa on jaossa kaksi palkintomatkaa Unibet Open Prahaan pelkästään naispelaajille. Prahan liveturnauksessa pelaavat lisäksi Aleksi Valavuori ja Kim Herold sekä muut tunnetut Unibetin pelaajat. Kumman kaa sinä matkaat Prahaan?

Tiistai on naisten uusi pokeri-ilta. Kumman kaa -turnauksissa naisilla on mahdollisuus yltää huippupalkintoihin ja löytää itselleen samalla uusi harrastus. Tiistai-turnauksen osallistumismaksu (buy-in) on vain 1 euron, joten mukaan lähteminen on helppoa.

– Kumman kaa -turnaus tarjoaa naisille loistavan mahdollisuuden kokeilla pokeria, jota aivan turhaan pidetään vain miesten lajina. Perustaidot oppii nopeasti, mutta haastetta riittää kovimmillekin pelinaisille. Rennoissa tiistain turnauksissa pelaa usein mukana myös suosikkisarjan luoja Heli Sutela, joka on myös innokas pokerin harrastaja, Unibetin Liisa Matinvesi painottaa.

Kumman kaa -turnaussarja starttaa tiistaina 21. heinäkuuta kello 20.00 ja turnauksia pelataan kuutena peräkkäisenä tiistaina. Viikon voittaja kuittaa itselleen 200 euroa, toiseksi tulleelle naispelaajalle on luvassa 100 euroa ja kolmas sija on 50 arvoinen.

Samalla karttuvat Kumman kaa -rankingpisteet. Ranking-tilastossa huomioidaan kolme parasta tulosta kuudesta turnauksesta, joten näin ratkaistaan kaksi yli 2750 euron arvoisen matkapaketin voittajaa.

– Toivon todella, että naiset löytävät tämän turnauksen - varsinkin, kun kaksi voittajaa pääsee osalliseksi liveturnauksen ainutlaatuisesta jännityksestä. Unibetin turnauksissa on aina mukana kiinnostavia ihmisiä ja hauska tunnelma. Tulevaisuudessa satojen turnauspelaajien joukossa on myös yhä enemmän naispelaajia, Matinvesi sanoo.

Pelaa pokeria

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.