Laastari Lähiklinikka

Laastari Hakaniemi suljettu savu- ja vesivahinkojen takia

Lehdistötiedote   •   Helmi 08, 2013 11:34 EET

Tulipalo aiheutti vahinkoja Hakaniemen apteekissa  torstaina 7.2. noin klo 22. Tulipalo laukaisi sprinklerit aiheuttaen tiloihin savuvahinkojen lisäksi vesivahingon. Henkilövahinkoja ei syntynyt, sillä palon syttymishetkellä apteekki ja Laastari Lähiklinikka olivat kiinni. Palon syttymissyytä ei ole vielä vahvistettu.

Sekä Laastari Hakaniemen klinikka että Hakaniemen apteekki ovat korjaustöiden takia toistaiseksi kiinni.

Palvelemme asiakkaitamme normaalisti Itäkeskuksen klinikalla, Cityjätin 2. krs, Hansasillan kupeessa.

Tiedotamme asiasta lisää heti kun mahdollista.

Laastari Lähiklinikka

Laastari Lähiklinikka on vuonna 2010 perustettu suomalainen, yksityinen terveydenhuollon palveluyritys, joka on erikoistunut laadukkaisiin ja edullisiin akuuttivastaanottoihin. Palvelu on keskittynyt yleisten ja äkillisten sairauksien hoitoon. Asiakkaita palvelee yhteensä kuusi Laastari Lähiklinikkaa Helsingissä, Jyväskylässä ja Lahdessa. Lisätietoja osoitteessa www.laastari.fi.