Lappset Group Oy

Lappset lahjoitti yli 9 000 euroa Uusi Lastensairaala 2017 -hankkeelle

Lehdistötiedote   •   Touko 23, 2014 08:58 EEST

Nykyaikaiset tilat pienten potilaiden hoitamiseen on sydämen asia myös Lappsetille. Siksi päätimme kohdentaa seuraavien vuosien hyväntekeväisyyslahjoitukset Uusi Lastensairaala 2017 –hankkeelle. 19. toukokuuta 2014 lahjoitimme 9 362,00 euroa viime vuoden lopussa olleen myyntikampanjamme tuotosta Lastenklinikan sairaalahankkeelle. Tavoitteenamme on kerätä vähintään 50 000 euroa vuoteen 2017 mennessä.

Lämmin kiitos kaikille loppuvuoden kampanjaan osallistuneille asiakkaillemme!

Lahjoitus on osa Lappset Group Oy:n yleishyödyllistä toimintaa.

Donation to Uusi Lastensairaala 2017 WEB300.jpg

Lappset Group Oy on vuonna 1970 perustettu perheyritys, joka on yksi maailman johtaviin kuuluvista teemapuistojen suunnittelijoista ja toteuttajista. Lisäksi Lappset valmistaa leikki- ja liikuntapaikkavälineitä eri-ikäisille. Viimeisten vuosien aikana yritys on suunnitellut ja toimittanut lukuisia suuria teemapuistokokonaisuuksia sisä- ja ulkotiloihin eri puolilla maailmaa, mm. Iso-Britaniaan, Kanarian saarille, Malesiaan, Venäjälle ja Suomeen. Lappsetin konserniin kuuluu Suomessa sijaitsevan emoyhtiön lisäksi tytäryhtiöt seitsemässä eri maassa. Yrityksellä on tuotantolaitokset kolmessa eri maassa, Suomessa, Ruotsissa ja Virossa. Konsernin jälleenmyyjäverkosto ulottuu yli 50 maahan eri puolilla maailmaa. Yli 40-vuotisen historiansa aikana Lappset on saanut lukuisia kansainvälisiä palkintoja ja tunnustuksia, joista tuoreimpana vuoden 2014 Red Dot Design Award nuorten Fono DJ-konseptille.