Fashionstore

Laukulla on väliä

Lehdistötiedote   •   Marras 18, 2010 14:49 EET

Ei ole samantekevää minkälaista laukkua kädessään tai olallaan kuljettaa tai minkälaisen repun selkäänsä pistää. Fashionstore.fi tarjoaa kertakaikkisen ihanan valikoiman Calvin Klein laukkuja, Guess laukkuja, Niken laukkuja, Calvin Klein salkkuja, Niken reppuja… Tässä laukkumaailmassa voivat hullaantua niin naiset kuin miehetkin. Mutta laukut ovat hyvä hullaantumisen kohta, koska laukkuahan tarvitsee aina: juhlissa, töissä, kaupassa, kavereiden kanssa kaupungilla, teatterissa, konsertissa, kokouksessa, koulussa, matkoilla, retkillä – eihän sellaista paikkaa olekaan, missä ei laukkua tarvitse.

Fashionstore.fi on toimiva muodin verkkokauppa, jossa on toki paljon muitakin Calvin Kleinin, Guessin ja Niken tuotteita. Kuvat ovat selkeitä ja hyviä ja selailu toimii, kuva suurenee heti kun viet hiiren sen päälle. Kätevää. Hinta/laatusuhde toimii ja takana oleva iso yhtiö takaa luotettavuuden. Käy katsomassa fashionstore.fi ja lukaise samalla Sinin muotiblogi.

Fashionstore.fi kuuluu MPH Trading konserniin (www.mphtrading.com). MPH on perustettu vuonna 1992. Fashionstore.fi on helmikuussa 2010 lanseerattu fashion verkkokauppa. Myymme verkkokaupassa konserniin kuuluvia Guess ja Calvin Klein accessories tuotteita (laukut, lompakot, huivit, jne) sekä tämän lisäksi Nike accessories tuotteita (laukut, lompakot, vyöt) ja Ray Ban aurinkolaseja.