Lehtiapaja Oy

Lehti on joulun lahjasuosikki

Lehdistötiedote   •   Joulu 09, 2009 15:48 EET

Lehti on suosittu joululahjatoive ja se sopii lahjaksi kaikenikäisille. Joulun lehtimyynti on ollut ennätyksellistä ja suosituimpia lehtiä ovat olleet muun muassa kestosuosikki Aku Ankka, Anna, Kotiliesi, Tekniikan Maailma ja Suomen Kuvalehti. Lastenlehdistä suosituimpia ovat Aku Ankan lisäksi olleet Prinsessa, Nalle Puh, Barbie, Bamse, Lemmikki ja Koululainen.

Lahjalehden tilaaminen verkkokaupasta on helppoa ja suosituin lehtien verkkokauppa on Lehtiapaja. Lahjojen valinta voi joskus olla hankalaa, mutta Lehtiapajan lehtilahjakoneen avulla voit helposti valita lahjan saajalle sopivan lehden. Lehtilahjakone kysyy kahdeksan kysymystä ja antaa vastauksien perusteella 10 lehtivaihtoehtoa, jotka voisivat sopia lahjan saajalle. Lehtilahjakone löytyy osoitteesta www.lehtiapaja.fi/lehtilahjakone

Lehtiapajasta voi tilata tuhansia eri lehtiä, joten jokaiselle löytyy varmasti mieluinen lehti. Sivuilta voi valita eri vaihtoehdoista sopivan lahjakortin, jonka voi sitten tulostaa lahjalehden saajalle pukinkonttiin.

Lisätietoja:
Suomen Lehtiapaja Oy
Puh. (09) 851 77800
Faksi (09) 851 77801
Sähköposti asiakaspalvelu@lehtiapaja.fi
www.lehtiapaja.fi

Lehtiapaja
Suomen Lehtiapaja Oy on Helsingissä toimiva yritys, joka on erikoistunut lehtitilauspalveluihin. Lehtiapaja välittää tilauksia Suomeen ja ulkomaille, ja yrityksen kautta voi tilata noin 20 000 eri aikakauslehteä useilta eri kustantajilta. Vuonna 1998 perustettu Suomen Lehtiapaja Oy tarjoaa tilattavaksi useimpien kustantajien lehdet edullisesti ja joustavasti verkossa.