Lehtikuningas.fi

Lehtikuninkaallta nyt myös lehtien kestotilaukset

Lehdistötiedote   •   Marras 18, 2010 15:57 EET

Maanantaista 15.11.2010 alkaen lehtikuningas.fi –sivustolta on voinut tilata lehtiä myös kestotilauksena määräaikaisten tilausjaksojen lisäksi. Määräaikaisia tilausjaksoja tullaan edelleen tarjoamaan asiakkaille niiden ollessa helppo vaihtoehto mm. lahjaksi, mutta pikkuhiljaa pääpaino siirtynee kestotilauksiin.

Tehdyn muutoksen kautta tavoitteena on varmistaa parhaat mahdolliset hinnat kuluttajille sekä mahdollisimman laaja valikoima eri alojen lehtiä. Muutoksen myötä Lehtikuninkaan sivustolla onkin nyt erittäin hyviä tarjouksia mm. monista naistenlehdistä.

Saadaksesi lisätietoja ja haastatteluja, ota yhteyttä:
Mervi Strengell, Lehtikuningas.fi, puhelin: +46 7 68 50 42 81
Sähköposti: mervi@lehtikuningas.fi

Lehtikuningas.fi on Internetissä toimiva lehtitilaussivusto. Liikeideana on koota lehtitarjoukset samalle nettisivustolle jolloin asiakkaan hintavertailu helpottuu. Kaikki tilaukset ovat määräaikaisia. Lehtikuningas.fi -sivuston omistaa Mediafy Magazines Oy, joka kuuluu Medieutveckling-konserniin ja on välittänyt aikakauslehtiä vuodesta 2001 lähtien. Yrityksellä on 18 työntekijää ja vuoden 2009 liikevaihto oli 50 miljoonaa kruunua. Konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa.