Lekmer.fi

Lekmer.fi lahjoittaa 900 yöpukua

Lehdistötiedote  •  2012-02-17 12:37 EET

Pohjoismaiden johtava lelukauppa netissä, Lekmer.fi  - lahjoittaa nyt 900 yöpukua hyvänteväisyydelle. Vinkit otetaan vastaan Lekmer.fin Facebook sivulla.

Lekmerin varastosta löytyy tällä hetkellä noin 450 kpl. Cars- ja 450 kpl. Spiderman-yöpukua joita ei voi myydä, koska painatuksessa on pieniä kauneusvirheitä. Sen sijaan Lekmer.fi haluaa lahjoittaa ne yhdelle tai muutamalle pohjoismaiselle organisaatiolle tai hyväntekeväisyysjärjestölle joka todella hyötyisi niistä. Joku suurempi järjestö joka voi varmistaa että 900 lasta saa kivan yöpuvun päälleen nukkumaan mennessä.

Kirjoita vinkkisi Lekmerin Facebook seinälle,

Mille järjestölle yöpuvut voisi lahjoittaa? Lastensairaala, turvapaikka hakijoiden vastaanottokeskus, turvakoti, hyväntekeväisyysjärjestö joka puolestaan voi toimittaa yöpuvut maailmalle... Joku joka mielellään ottaisi vastaan 900 yöpukua!

Voittavan vinkin palkitsemme ihanalla yöpuvulla!

Lekmeristä - Lelukauppa netissä
Lekmer on lelukauppa netissä. Lekmer tarjoaa korkean käytettävyyden, nopeat toimitukset, laadukasta palvelua ja turvallisia, luotettavia ja suosittuja leluja lapsille oikeaan hintaan. Lekmerin pyrkimys on nousta lelumarkkinointen johtavaan rooliin ja olla Pohjoismaiden suurin lelukauppa netissä.

Lekmer perustettiin tammikuussa vuonna 2006 ja kuuluu nyt CDON Group.

CDON Group - Pohjoismaiden johtava e-kauppatalo
CDON Group on Pohjoismaiden johtava e-kauppatalo. Yritys johtaa monia e-kauppayrityksiä kuten viihdekaupat Cdon.com ja Bookplus.fi, lelukaupan Lekmer.fi, muotikaupat Nelly.com ja LinusLotta.com ja terveys/liikuntakaupat Fitnesstukku.fi ja Bodystore.com.

E-kauppapaikat:
CDON.COM