Lekmer.fi

Lekmerin suuri ALE jatkuu‏

Lehdistötiedote  •  2012-07-04 11:01 EEST

Hei! Lekmerin suuri kesäale sen kun jatkuu. Voit tehdä mahtavia löytöjä leluista, lastentarvikkeista ja lastenvaatteista!

Maailmanuutuus löytyy Lekmer.filtä! AppGear – Vuoden 2012 innovatiivisin lelu
Lekmerillä on ilo esitellä maailmanutuus AppGear - Pelin ja lelun yhdistelmä. AppGear yhdistää pelin ja lisälaitteen/lelun täysin uudella tavalla ja sopii mobiilikoneille sekä tableteille. Nyt pelataan laajennetussa todellisuudessa! Ruotsin Leluyhdistys ovat valinneet AppGear-pelin vuoden 2012 innovatiiviseksi leluksi. AppGear – vuoden 2012 innovatiivisin lelu

Nyt on mahdollisuus voittaa AppGear-tuotteita! Lekmerillä on pohjoismaissa jaossa 20 AppGear-peliä, yhteisarvolta noin 200 €. Kilpaile Facebookissa – voita AppGear maailmanuutuuksia!

Kaikki lasten juhlia varten
Lastenjuhlien järjestäminen käy käden käänteessä ilmapallojen, pöytäliinojen, pussukoiden, lautasten, mukien, pillien ym. juhlatuotteidemme avulla. Kaikki juhjatuotteet löydät tästä.

Osta nyt – maksa vasta 30/9!
Uusimmalla Klarna-kampanjallamme voit ostaa tuotteita jo tänään ja sinun ei tarvitse maksaa ennen 30/9, korko 0%. Voit valita maksutavan kassalta tehdessäsi ostosta. Näin on – tee ostoksia rauhassa!

Kysy asiakaspalvelultamme
Me olemme täällä sinua varten! Lekmerin asiakaspalvelu on vain painalluksen päässä, jos sinulla on joitan kysymyksiä tuotteistamme tai tilauksestasi. Vastaamme sähköposteihin arkipäivisin 24 tunnin sisällä.

Terveisin Lekmer.fi!

Lekmeristä - Lelukauppa netissä
Lekmer on lelukauppa netissä. Lekmer tarjoaa korkean käytettävyyden, nopeat toimitukset, laadukasta palvelua ja turvallisia, luotettavia ja suosittuja leluja lapsille oikeaan hintaan. Lekmerin pyrkimys on nousta lelumarkkinointen johtavaan rooliin ja olla Pohjoismaiden suurin lelukauppa netissä.

Lekmer perustettiin tammikuussa vuonna 2006 ja kuuluu nyt CDON Group.

CDON Group - Pohjoismaiden johtava e-kauppatalo
CDON Group on Pohjoismaiden johtava e-kauppatalo. Yritys johtaa monia e-kauppayrityksiä kuten viihdekaupat Cdon.com ja Bookplus.fi, lelukaupan Lekmer.fi, muotikaupat Nelly.com ja LinusLotta.com ja terveys/liikuntakaupat Fitnesstukku.fi ja Bodystore.com.

E-kauppapaikat:
CDON.COM