SAS

Lennä SASin siivin Tanskan Skanderborgin festivaaleille

Lehdistötiedote   •   Kesä 26, 2013 09:00 EEST

Lähde tutustumaan Tanskan kauneimpaan ja toiseksi suurimpaan festivaaliin, joka tunnetaan nimillä Skanderborgin festivaali ja Smukfest. Skanderborgin festivaali järjestetään elokuun toisella viikolla Århusissa ja sinne pääsee kätevästi SASin siivin.

Tanskan kaunein festivaali järjestetään 7.-11.8.2013 Århusissa. Festivaali on saanut lempinimen Danmarks Smukkeste Festival eli Tanskan kaunein festivaali, koska festivaali järjestetään kauniissa pyökkimetsässä.

Skanderborgin festivaaleilla on tarjolla suuri kattaus kansainvälisiä sekä tanskalaisia artisteja. Festivaali kerää vuosittain jopa 50 000 ihmistä nauttimaan laajasta musiikkitarjonnasta sekä upeasta festivaalimiljööstä. Skanderborgin musiikkifestivaaleilla on tarjolla laaja skaala musiikkia aina rock- ja popmusiikista hip hoppiin ja elektroniseen musiikkiin. Tämän vuoden rautaiseen esiintyjäkaartiin kuuluvat muun muassa Prince, Solange Knowles ja Kings of Leon.

SASin siivin pääset helposti Århusiin varaamalla lennot Kööpenhaminaan ja jatkamalla siitä SASin siivin Århusiin. Skanderborgin festivaaleille pääsee Århusin keskustasta helposti bussilla tai junalla.

SAS AB on Skandinavian johtava lentoyhtiö ja se lentää päivittäin kohteisiin Euroopassa, USA:ssa ja Aasiassa. SAS on osa globaalia Star Alliance™ -lentoyhtiöallianssia, joka tarjoaa yhdessä 27 partnerinsa kanssa yli 1000 matkakohdetta 193 maassa. Lue lisää osoitteesta SAS.fi.