TiltVision

Lentävä kamera tehostaa työskentelyä

Lehdistötiedote  •  2011-10-17 13:27 EEST

Julkaisuvapaa 18.10.2011

TiltVision aloittaa kuvaukset käyttäen kauko-ohjattavia pienoiskoptereita. Ilmakuvia ja -videoita käytetään markkinoinnin, uutistuotannon, teollisuuden sekä viranomaisten vaativiin kuvaustarpeisiin.

Markkinoinnissa, uutistuotannossa sekä kiinteistönvälityksessä kohde erottuu helpommin ja teollisuudessa työturvallisuus paranee. Suomen Tilastokeskuksen mukaan kaatumiset ja putoamiset ovat yleisin kuolemaan johtava tapaturma. Kopterit vähentävätkin korkealla liikkumisen tarvetta jolloin kohteiden tarkistaminen muuttuu turvallisemmaksi ja nopeammaksi. Pohjois-Amerikassa ja Englannissa kauko-ohjattuja koptereita käytetään muun muassa tuulimyllyjen sekä suurien savupiippujen kuntokartoituksiin.

TiltVision on intohimoisesta harrastuksesta lähtenyt kempeleläinen yritys, jonka idea lähti kehittymään 2010 vuoden kesällä. Toiminta käynnistyy virallisesti kuluvalla viikolla.

Kauko-ohjattua kopterikuvausta markkinoinnin, teollisuuden sekä uutistuotannon ammattilaisille. TiltiVision, Johannes Vähänen 040 965 1610, johannes.vahanen@kopterikuvaus.fi www.kopterikuvaus.fi

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom