NetBooster Finland

Lentoyhtiö Emirates valitsi NetBoosterin kansainväliseksi kumppanikseen

Lehdistötiedote   •   Loka 18, 2012 11:28 EEST

NetBooster voitti kansainvälisen kilpailutuksen ja vastaa jatkossa globaalisti kaikesta Emiratesin hakukonemarkkinoinnista.

Emirates, yksi maailman johtavista ja voimakkaimmin kasvavista lentoyhtiöistä, valitsi NetBoosterin vahvistamaan digistrategiaansa.

Päällimmäiset syyt valintaan olivat NetBoosterin kyky toimia luontevasti eri markkinoilla ja joustavuus, joka mahdollistaa asiakaskohtaisesti räätälöidyt ratkaisut. Tällainen ratkaisu on mm. SmartSearch, jonka avulla hakusanamainonnan tehokkuuta voidaan tehostaa entisestään hyödyntämällä real-time biddingiin perustuvaa display-mainontaa ja dataa.

NetBooster työllistää yli 450 ammattilaista 18 toimistossa ympäri maailmaa. Marraskuussa avattavan Dubain toimiston myötä NetBoosterin tarjonta ulottuu entistä paremmin myös Lähi- Itään ja Pohjois-Afrikkaan.
"Olen erittäin tyytyväinen siihen, että Emirates näkee NeBoosterin toimistona, jolla on samat arvot kuin heillä itsellään – rohkeus, innovatiivisuus ja laadukkuus. Yhteiset arvot luovat perustan pitkäkestoiselle yhteistyölle, joka tuo tuloksia ja nostaa Emiratesin hakukonemarkkinoinnin kansainväliselle huipulle.” Raphaël Zier, CEO NetBooster Group

1998 perustettu NetBooster on riippumaton digitaaliseen markkinointiin erikoistunut toimisto, joka toimittaa asiakkailleen innovatiivisia palveluja ympäri maailman. NetBooster on digitaalisen markkinoinnin pioneeri kehittäen jatkuvasti erilaisia ratkaisuja kuten esimerkiksi hakukoneoptimointia, hakusanamainontaa, real-time biddingia ja muuta display-mainontaa, web-sivustojen kehittämistä, sosiaalisen median markkinointia, web-analytiikan konsultointia ja Facebookin markkinointiratkaisuja.

NetBoosterin kansainvälinen pääkonttori on Lontoossa ja muut toimistot sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Ranskassa Espanjassa, Italiassa, Saksassa, Hollannissa ja Sveitsissä. NetBooster Group on omistautunut kasvulle ja innovoinnille ja NetBoosterin asema vahvistui entisestään vuonna 2011 jolloin myynti kasvoi 83 miljoonaan euroon. NetBooster on listattuna Pariisin pörssissä.