NilsonGroup

Linda Sundblad yhteistyössä DinSko:n kanssa

Lehdistötiedote   •   Heinä 03, 2012 14:44 EEST

Viime kevään Styled By-kampanja, jossa DinSko teki yhteistyötä Ruotsin kolmen suosituimman muotibloggaajan kanssa, jatkuu syksyllä yhteistyöllä laulaja ja muotivaikuttaja Linda Sundbladin kanssa. Kampanjassa Styled By… Linda Sundblad, Linda esittelee suosikkinsa DinSko:n XIT-nahkakenkämallistosta. Osa tuotteiden tuotoista menee lyhentämättömänä Planin ”Because I am a girl”-kampanjaan, jolla pyritään parantamaan tyttöjen oikeuksia.

Lindan kiinnostus muotiin ei ole pelkästään tuonut hänelle hulppeaa vaatevarastoa ja tyylikkäitä esiintymisasuja vaan myös lukemattomia haastatteluja Ruotsin suurimmissa muotilehdissä. Linda on myös saanut Elle-lehden palkinnon ”Ruotsin parhaiten pukeutuva artisti”. DinSko:n XIT-mallistossa yhdistyvät tyylikkyys ja trendikkyys kohtuulliseen hintaan, jota myös Linda Sundblad itse arvostaa. Lindan palava kiinnostus kenkiin teki yhteistyön DinSkon kanssa helpoksi:

- DinSko on ollut läsnä elämässäni aina. Varttuessani minulle oli itsestään selvää ostaa DinSko:n kenkiä. Vuosien varrella lukemattomat DinSko:n kengät ovat kuluneet jalassani. Rakastan sitä, että kaikkien on mahdollista löytää tyylikkäät kengät DinSko:sta kohtuulliseen hintaan. Ei ole helppoa pukeutua hyvin, jos budjetti on pieni. Lisäksi mahdollisuus tukea Planin hienoa työtä nuorten tyttöjen hyväksi teki päätöksen yhteistyöstä helpoksi, sanoo Linda Sundblad.

Liikkeet ja internet
Kampanja näkyy paitsi DinSkon suomalaisissa myymälöissä, myös Ruotsin ja Norjan myymälöissä, sekä internetissä.

XIT-mallisto
Muoti ja laatu ovat keskeisessä asemassa mallistossa, joka tarjoaa sesongin trendejä sekä klassisia perusmalleja. Kaikki tuotteet on valmistettu nahasta ja niillä on hyvä hinta-laatusuhde. Lindan suosikeissa on mukana syksyn uusia malleja: asenteikkaita nilkkureita, naisellisia korkokenkiä ja klassisia herrainkenkiä.

Tyttöjen oikeudet keskipisteessä
Kampanjaviikkojen aikana lahjoitetaan 5 euroa lyhentämättömänä Planin ”Because I am a girl”-keräykseen jokaisesta myydystä kenkäparista, jotka kuuluvat Styled By… Linda Sundblad-kampanjaan. ”Because I am a girl”-kampanjan tavoitteena on vahvistaa tyttöjen oikeuksia ja siten auttaa yhteisöjä vähentämään köyhyyttä. Yksi tehokkaimmista keinoista on kouluttaa tyttöjä. Tytöllä, joka käy peruskoulun, on huomattavasti suuremmat mahdollisuudet parantaa omaa ja lastensa elintasoa. Koulutuksen myötä vähenee myös riski siitä, että hänen oikeuksiaan loukataan. Esimerkki oikeuksien loukkaamisesta ovat lapsiavioliitot, jotka yleensä johtavat koulun keskeyttämiseen.

- Yhteistyö Lindan ja Planin kanssa tuntuu erittäin hyvältä. Linda edustaa tyylikkyyttä ja muotia, kuten myös DinSko. Plan auttaa vähäosaisia lapsia ja se, että voimme lahjoittaa osan tuotoista Planin kampanjan hyväksi, tuntuu tärkeältä ja mielekkäältä, sanoo Christina Holmqvist, DinSkon liiketoimintayksikön johtaja.

Styled By... Linda Sundblad-tuotteet ovat saatavilla kaikissa DinSko:n myymälöissä Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa ajalla 3.-16.9.2012. Lue lisää Planista osoitteessa: http://www.plan.fi/

Lisätiedot ja tiedustelut:
Pauliina Pajunen, Polhem PR
Sähköposti: pauliina@polhem.com
Puhelin: (09) 260 0014

Lisa Ander, NilsonGroup
Sähköposti: lisa.ander@nilsongroup.com
Puhelin: +46 768 84 77 73

NilsonGroup on liikemerkeillään DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns ja Radical Sports kenkäalan johtava vähittäiskauppayritys Ruotsissa. Sillä on kenkämyymälöitä Ruotsin lisäksi Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Konsernin pääkonttori, jossa hallinnoidaan yhteisesti kaikkia eri konsepteja, sijaitsee Ruotsin Varbergissa. Konsernilla on Kaukoidän osto- ja tuotekehitystoimistot Kiinassa ja Vietnamissa.