Dynamix Oy

Liquid Image maahantuonti Dynamix Oy:lle

Lehdistötiedote  •  2011-03-27 22:08 EEST

DYNAMIX OY:lle LIQUIDIMAGE HD TASON SUKELLUS- ja HARRASTE SUOJALASIEN MAAHANTUONTI

LICin uusi Xtreme Sports tuotelinja on sukellus-, laskettelu-, moottoripyörä- ja kaikenlaiseen xtreme urheiluharrastukseen kehitetty suojalasimallisto, johon on integroitu saumattomasti mukaan HD tason videokuvausominaisuudet, jolla voidaan tallentaa kaikenlaiset seikkailut vaivattomasti.

Uusi Xtreme Sport tuotemallisto muuttaa käsitykset helposta videokuvaamisesta. Kaikki tarvittava on integroitu yhteen suojalasien kanssa eikä videokameraa tarvitse kiinnittää erikseen mitenkään kypärään. Koska videokameran linssi on sijoitettu suojalaseissa keskelle otsaa luonnolliseen paikkaan katselukulman osalta, tallentaa LIC kaiken juuri niin kuin sinä sen kuvatessasi näit.

LIC on onnistunut yhdistämään korkealaatuiset suojalasit videokameraan. Hyvä istuvuus, aerodynamiikka ja helppokäyttöisyys nousee näin aivan uudelle tasolle. Suojalasien linsseissä on useita eri väri- ja valonläpäisykyky vaihtoehtoja ja tarvittavat lisätarvikkeet kuten virtalähde, akku, vaihtolasit sekä mahdollisuus muuttaa talviharrastuslasit kesäkäyttöön ja päinvastoin ovat luonnollisesti saumaton osa LIC lasien laaja lisävälinevalikoimaa.

Dynamix aloittaa tuotteiden tarjonnan Summit ja Impact sarjan talviurheilu- ja moottoripyörälasimalliston maahantuonnilla. Ennen kesää valikoimista löytyy myös sukelluskäyttöön tarkoitettu suojalasimallisto sekä kaikki tarvittavat lisälaitteet.

LIC suojalasit yhdistettynä HD tason videokuvaan tuovat kaikenlaiseen harrastukseen uusia mahdollisuuksia. Suojalasit on tarkoitettu motocross, enduro, laskettelu, lumilautailu, MountainBike ja kaikenlaiseen off-road käyttöön sekä uimiseen, snorklaukseen ja sukellukseen. Malliston hinnat alkavat 100 eurosta huippumallien n. 400e hintaluokkaan.

Espoossa 27.3.2011

DYNAMIX OY

Jan Lindberg

Ps. Etsimme uusia jälleenmyyjiä myymään Liquid Image tuotteita Suomessa

--------------------------------------------------

Dynamix maahantuo DSLR kameroiden videokuvaukseen tarkoitettuja lisävarusteita, Contour ja LiquidImage kypäräkameroita, GPS teknologiaan perustuvia Racelogic mittalaitteita sekä laajan valikoiman Apple- ja muille GSM laitteille tarkoitettuja lisävarusteita kuten latureita, suojakuoria ja näytönsuojakalvoja.

Liquid Image CO, LLC valmistaa kameroita, elektroniikkaa, leluja ja pelejä ulkoilu aktiviteetteihin tuoden lisänä mm. Xtreme Sports sarjan suojalaseihin videokuvausmahdollisuuden. LLC:n pääkonttori on Sacramentossa Kaliforniassa ja kansainvälinen toimisto Hong Kongissa.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom