Editor Helsinki Oy

Lisää turvallisuutta ajamiseen

Lehdistötiedote   •   Kesä 17, 2014 13:43 EEST

Perinteinen navigaattori opastaa perille, mutta se ei varoita paikallisesta liikenneruuhkasta, keli- ja tuuliolosuhteiden äkillisestä muuttumisesta tai porotokasta reittisi varrella. Mediamobile Nordicin tuottamien V-Traffic –palvelujen avulla saat itsellesi tärkeän ajantasaisen liikennetiedon vaivattomasti ja selkeästi.

– V-Traffic –palvelut ovat tänä vuonna jo joka neljännessä Suomessa myytävässä uudessa autossa. Sopimuskumppaninamme olevista autovalmistajista kuusi on kymmenen myydyimmän merkin joukossa Suomessa. Parin viime vuoden aikana tapahtuneen nopean kasvun on mahdollistanut yleinen trendi sekä paikallisiin olosuhteisiin keskittyvä ja ajantasainen tietopalvelumme, mitä muut eivät tarjoa, selvittää myynti- ja markkinointipäällikkö Matti Seimola.

V-Trafficista käyttäjä näkee onko liikenne hidastunut vai pysähtynyt ja onko syynä onnettomuus, tietyö tai paikallinen tapahtuma sekä mihin suuntaan ja kuinka kauan vaikutus jatkuu. Tietoja kootaan sekä julkisista että yksityisistä lähteistä ja se välitetään tarkistettuna eteenpäin navigaattorin ruudulle mm. Radion FM taajuuksia hyödyntäen. Tämä on varma tapa siirtää tietoa, sillä yhteyskatkoja ei muodostu kuten mobiiliverkossa saattaa käydä. Merkittävä yhteistyökumppani on Radio Nova, jonka kanssa hyödynnetään somea, mm. Twitteriä. Näin myös palvelun käyttäjän on helppo päivittää liikennetietoa.

Edullinen hankkia

– Ajantasaista liikennetietoa kertova navigaattori ei ole enää premium-merkkien etuoikeus. Perheautoon on nyt saatavissa vuodesta toiseen ajantasaista itselle tärkeää liikennetietoa peräkoukun hinnalla, korostaa Seimola.

Mikäli auton vaihto ei ole ajankohtainen juuri nyt, voit tutustua V-Traffic –palveluihin veloituksetta Internetissä tai ostaa kaupasta V-Trafficin RDS-TMC palvelua tukevan PND -navigaattorin. V-Traffic on saatavissa myös Applen ja lähitulevaisuudessa myös Android-laitteisiin.

Lisätietoa artikkelista ja yhteydenotot: http://bit.ly/SFkrSS
Julkaisija: Editori.fi

Editori Helsinki Oy -yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi