Loiste Oy

Loiste alentaa sähkön hintaa

Lehdistötiedote   •   Kesä 25, 2014 08:30 EEST

Loiste (ent. E.ON yhtiöt Suomessa) laskee toistaiseksi voimassa olevien sähkönmyyntisopimusten hintoja keskimäärin

4,1 % 1.7.2014 alkaen.

Tukkuhinta on laskenut, koska teollisuus ja palvelut ovat vähentäneet sähkönkäyttöä. Lisäksi kulunut lauha talvi laski myös kotitalouksien sähkönkulutusta. Pohjoismainen vesitilanne on tällä hetkellä hyvä ja päästöoikeuksien hinnat ovat kohtalaisen matalat heikentyneen kysynnän vuoksi.

Heinäkuun alussa voimaan tuleva muutos ei koske määräaikaisia eikä spot-sähkösopimuksia, koska niissä tarjoushinnat noudattavat kulloinkin voimassa olevaa tukkuhintaa.

Lisätietoja antaa Loiste Sähkönmyynti Oy, tuotepäällikkö Timo Haarala, puhelin 010 266 1282.

Loiste on suomalainen energiayhtiö, jolla on vahva kokemus toimialalta. Kuulumme maamme suurimpien energiamyyjien joukkoon. Loisteella on Suomessa valtakunnallisesti 200 000 tyytyväistä asiakasta ja vuonna 2013 liikevaihtomme oli 149 miljoonaa euroa. Loisteen toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Kajaanissa ja Kotkassa. Yrityksellä on sertifioitu ympäristöjärjestelmä, joka perustuu ISO 14001-standardiin. Lisätietoja www.loiste.fi.