Loiste Oy

Loiste valitsi Intrum Justitian luotonhallintakumppanikseen

Lehdistötiedote   •   Joulu 02, 2015 09:01 EET

Energiayhtiö Loiste Oy on valinnut Intrum Justitia Oy:n luotonhallinta-kumppanikseen. Intrum Justitia huolehtii jatkossa Loisteen puolesta erääntyneiden saatavien perinnästä sekä siihen liittyvästä asiakaspalvelusta.

Yhteistyöllä tehostetaan Loisteen prosesseja ja taloutta, mutta sillä on positiivisia vaikutuksia myös suoraan asiakkaisiin.

– Kun yhteistyökumppani huolehtii erääntyneistä maksuista ja maksuasioiden sopimisesta asiakkaan kanssa, esimerkiksi palvelun katkaisutoimenpiteisiin päädytään harvemmin. Meidän työmäärämme vähenee kustannustehokkaasti ja samalla asiakastyytyväisyys entisestään paranee, Loisteen toimitusjohtaja Markku Ryymin toteaa.

Loistetta ja Intrum Justitiaa yhdistää asiakaskokemuksen arvostus. Kun asiakaspalveluun panostetaan kummassakin yrityksessä, se pysyy tasalaatuisena aina ensimmäisestä kontaktista mahdolliseen maksuasioista sopimiseen asti.

– Kun toimeksiantaja ryhtyy kanssamme yhteistyöhön, on kyse valtavasta luottamuksen osoituksesta: yritys luottaa asiakassuhteensa meidän hoidettavaksemme. Uskomme, että laadukas asiakaspalvelu on yksi menestyksemme avaintekijöistä. Meillä on tehokas ja asiakaslähtöinen asiakaspalveluprosessi, jota Loisteen tapauksessa hoitaa energiatoimialaan erikoistunut tiimi, kertoo toimialavastaava Veli-Pekka Harjuoja Intrum Justitialta.

– Olemme viime vuosina panostaneet voimakkaasti energiatoimialan luotonhallintaratkaisuihin. Se, että Loiste valitsi meidät kumppanikseen osoittaa, että panostuksemme ja kehitystyömme painopistealueet ovat olleet oikeita, johtaja Juha Iskala Intrum Justitialta jatkaa.

Lisätietoja:

Markku Ryymin, toimitusjohtaja, Loiste Oy, markku.ryymin@loiste.fi, puhelin 050 676 05

Juha Iskala, johtaja, Intrum Justitia Oy, juha.iskala@intrum.com, puhelin 050 370 6333

Intrum Justitia -konserni on Euroopan johtava luotonhallintapalveluiden asiantuntija, joka parantaa palveluillaan toimeksiantajiensa rahankiertoa ja pitkän aikavälin kannattavuutta. Sen palveluksessa on 3 800 henkilöä 20 maassa, ja sen liikevaihto on 530 miljoonaa euroa. Intrum Justitia on listattu Nasdaq OMX Tukholmassa vuodesta 2002. www.intrum.comwww.intrum.fi

Loiste on uudenlainen ja 100 %:sti suomalainen, palveleva energiayhtiö. Loisteella on vahva kokemus toimialalta ja kuulumme maamme sähkömyyjien kärkijoukkoon. Olemme valtakunnallinen ja hyvästä palvelustamme tunnettu energiayhtiö. Meillä on Suomessa maanlaajuisesti 200.000 tyytyväistä asiakasta ja vuonna 2014 liikevaihtomme oli 154 M €. Yrityksellämme on sertifioitu ympäristöjärjestelmä, joka perustuu ISO 14001-standardiin. Loisteen toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Kajaanissa ja Kotkassa.