Harjunhovi Oy / Lootuskauppa

Lootuskaupan Bacopa monnieri oppimisen tueksi

Lehdistötiedote   •   Touko 27, 2012 21:27 EEST

Bacopa monnieria käyttäneet ovat raportoineet muistinsa parantuneen. Bacopa on vähentänyt asioiden unohtamista ja lisännyt valppautta. Bacopa on parantanut myös oppimiskykyä; uusien asioiden oppiminen on helpottunut.

Intiassa Bacopaa on perinteisesti käytetty muistiongelmiin, oppimisvaikeuksiin, ahdistuneisuuteen, jännitykseen ja hermostollisiin oireisiin. Nykyään sitä käytetään lisäksi myöskin ADHD –oireisiin, ylivilkkauteen ja keskittymiskykyä parantamaan.

Lootuskauppa maahantuo Bacopa monnieri –valmistetta, joka on ravintolisä.

Lisätietoja:
Emili Osara, luontaistuoteneuvoja, Harjunhovi Oy / Lootuskauppa, 045 265 9009, asiakaspalvelu(at)lootuskauppa.fi, www.lootuskauppa.fi

Lootuskauppa
Lootuskauppa on tukku- ja vähittäismyynnin verkkokauppa, joka toimittaa laadukkaat luontaistuotteet sekä hyvinvoinnin erikoistuotteet asiakkaille postitse. Osan tuotteista Lootuskauppa tuo maahan itse, suosikkeina mm. iholle siveltävät Magnesor –magnesium -tuotteet ja kolloidihopeavesi. Luontaistuotteiden myynti alkoi vuonna 1995 Lootus-Kirjan nimellä, ja vuonna 2009 toiminta siirtyi Lootuskaupalle, joka jatkaa asiakkaiden palvelemista luontaisen terveydenhuollon alueella.