Harjunhovi Oy / Lootuskauppa

Lootuskaupan DIM miesten ja naisten hyvinvoinnin tueksi

Lehdistötiedote   •   Loka 01, 2012 21:54 EEST

DIM naisille - Optimaalisen estrogeenin aineenvaihdunnan saavuttamiseen

Hormonitasapainon saavuttaminen on tärkeä tekijä naisten terveydessä. Ruokavaliota voi käyttää suotuisasti estämään ikään liittyviä hormonitoiminnan muutoksia. Myös DIM tukee estrogeenin aineenvaihduntaa, niin että syntyy enemmän "hyviä" aineenvaihduntatuotteita, jotka tunnetaan 2-hydroksiestrogeeneinä. Hormonitoiminta hyötyy myöskin DIM:in pienestä vaikutuksesta testosteroniin naisillakin.

DIM miehille - Aktivoimaan testosteronia

DIM auttaa poistamaan aktiivista estrogeeniä miehen elimistöstä tukemalla sen muutosta "hyviksi" aineenvaihduntatuotteiksi. Nämä aineenvaihduntatuotteet sitten vapauttavat testosteronia vaikuttamalla testosteronia sitoviin proteiineihin. Lopputulos on terveempi tasapaino testosteronin ja estrogeenin välillä ja enemmän elimistössä vapaana kiertävää testosteronia. Testosteronin hyötyjä voivat olla mm. parantunut mieliala, lisääntynyt kiinnostus seksiä kohtaan, ja parempi fyysinen kunto.

Lootuskauppa maahantuo DIM -tuotetta, joka on ravintolisä.

Lisätietoja:
Emili Osara, luontaistuoteneuvoja, Harjunhovi Oy / Lootuskauppa, 050 585 4042, asiakaspalvelu(at)lootuskauppa.fi, www.lootuskauppa.fi

Lootuskauppa

Lootuskauppa on tukku- ja vähittäismyynnin verkkokauppa, joka toimittaa laadukkaat luontaistuotteet sekä hyvinvoinnin erikoistuotteet asiakkaille postitse. Osan tuotteista Lootuskauppa tuo maahan itse, suosikkeina mm. iholle siveltävät Magnesor –magnesium -tuotteet ja kolloidihopeavesi. Luontaistuotteiden myynti alkoi vuonna 1995 Lootus-Kirjan nimellä, ja vuonna 2009 toiminta siirtyi Lootuskaupalle, joka jatkaa asiakkaiden palvelemista luontaisen terveydenhuollon alueella.