Harjunhovi Oy / Lootuskauppa

Lootuskauppa neuvoo: Väsyttääkö? Nanopodilla energiaa elämään

Lehdistötiedote   •   Marras 17, 2010 17:40 EET

Elimistön on tarkoitus olla alkalinen (emäksinen). Koko aineenvaihduntaketjun toiminta on riippuvainen emäksisestä ympäristöstä. Kaikki kehon toiminnot tuottavat kuitenkin happamia kuona-aineita. Myös ruokavaliomme sisältää paljon kehon happamuutta lisääviä ravintoaineita, kuten lihaa, kalaa, viljaa ja maitotuotteita sekä valkoista sokeria, vehnää ja kovia rasvoja. Lisäksi elimistön pH-tasapainoa koettelevat stressi, tupakointi, alkoholi, dieetit, kova fyysinen rasitus tai liikunnan puute sekä lääkkeiden käyttö.

Jatkuva liikahappamuus syövyttää kudoksia ja haittaa lopulta kaikkia solujen toimintoja sydämenlyönneistä aivojen hermostoon. Liikahappamuus aiheuttaa sairautta ja huonovointisuutta.

Oireet voivat olla lieviä epätasapainotilan alkuvaiheessa. Ne saattavat ilmetä väsymyksenä, iho-oireina, päänsärkynä, vilustumisina, poskiontelontulehduksina ja allergioina. Myöhemmin ilmenee vakavampia oireita.

Elimistömme pyrkii palauttamaan pH-tasapainon netraloimalla happoja alkalisilla kivennäisaineilla,

mutta jos kivennäisainevarasto on tyhjä, eikä ruokavaliosta saada niitä tarpeeksi, elimistö alkaa ottaa niitä verestä, luista, rustoista tai lihaksista.

Jos happamuutta on kehossa niin paljon, ettei se pysty enää tasapinottamaan tilannetta, varastoituu ylimääräiset hapot sidekudoksiin. Tämä heikentää niiden toimintaa, aiheuttaa kudosten veltostumista, selluliitin kertymistä ja kipuja.

Tätä ylimääräisten happojen hajottamista ja poistoa voidaan kutsua myös vanhenemisprosessiksi. Se johtaa lopulta erilaisiin rappeumasairauksiin, kuten syöpään.

Vähintään yhtä tärkeää kuin mitä syömme on se, mitä juomme.Vesi on olennaisen tärkeää hyvän terveyden kannalta. Jos kehosi ei saa riittävästi nestettä – tai jos nesteytät kehoasi väärillä juomilla – vaarannat terveytesi. Paras, ionisoitu, alkaloitu, elektroneja täynnä oleva vesi on itsessään voimakas antioksidantti, paljon voimakkaampi kuin esimerkiksi C-vitamiini. Lisäksi vesi toimii monien tärkeiden ravintoaineiden kuljettajana.

Tällaista vettä et ikävä kyllä saa hanasta. Eikä sitä myöskään saa pulloista, vaikka ne maksaisivat kuinka paljon ja niissä olisi sana ”luonnollista” tuoteselosteessa. Vesi voi näyttää puhtaalta ja maistua hyvältä, mutta se on todennäköisesti sellaista, jota sinun ei pitäisi juoda.

Nanopod on termospulloa muistuttava laite, joka energisoi ja rikastaa juomaveden muuttamalla sen pH-arvon emäksiseksi (8.4-9.5), lisäämällä siihen mineraaleja ja ionisoimalla vesiatomit, jolloin ne toimivat antioksidanttisina eliminoimalla vapaiden happiradikaalien vaikutuksia elimistössä. Nanopod rikkoo vesimolekyylit pienimpään mahdolliseen kokoon, jolloin vesi imeytyy elimistöön helposti ja nopeasti. Nanopod -veden negatiiviset ionit stimuloivat solujen uudistumisprosessia hidastaen ja hilliten kehon ikääntymistä ja toksisuutta.

Nanopod on valmistettu korkealaatuisesta ruostumattomasta teräksestä ja kaksoiskuorensa ansiosta se toimii kuten termospullo pitäen sisällä olevan veden joko kuumana tai kylmänä useita tunteja. Veden alkalointi ja ionisointi tapahtuu 3 minuutissa suodattimen sisältämien maamineraalikivien avulla. Suodattimessa käytetään viiden erityisen maamineraalin yhdistelmää ja suodattimen vaihtotarve normaalia hanavettä käytettäessä on 10-12 kuukautta. Nanopodissa on mahdollista käyttää ylimääräistä suodatinta astian pohjalla. Nanopodin tilavuus on 0,4 litraa.

Siirtyminen pullovedestä Nanopod-veteen vähentää myös muovijätteen määrää ja säästää siten luontoa.

Haemme Nanopodille itsenäisiä jälleenmyyjiä. Jos olet asiasta kiinnostunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Lisätietoja:
Emili Osara, luontaistuoteneuvoja, Harjunhovi Oy / Lootuskauppa, 045 265 9009, asiakaspalvelu(at)lootuskauppa.fi, www.lootuskauppa.fi

Lootuskauppa
Lootuskauppa on verkkokauppa, joka toimittaa laadukkaat
luontaistuotteet sekä hyvinvoinnin erikoistuotteet asiakkaille postitse. Osan tuotteista Lootuskauppa tuo maahan itse, suosikkeina mm. iholle siveltävät magnesium-tuotteet ja kolloidihopeavesi. Luontaistuotteiden myynti alkoi vuonna 1995 Lootus-Kirjan nimellä, ja vuonna 2009 toiminta siirtyi Lootuskaupalle, joka jatkaa asiakkaiden palvelemista luontaisen terveydenhuollon alueella.