Harjunhovi Oy / Lootuskauppa

Lootuskauppa tuo Suomeen huippulaadukkaat Plantforce-riisiproteiinit

Lehdistötiedote   •   Tammi 18, 2014 22:33 EET

Tuotekehitys Tanskassa toi maailmalle maukkaat ja laadukkaat Plantforce-riisiproteiinit, joita Lootuskauppa maahantuo Suomeen.

Third Wave Nutrition on kehittänyt Plantforce-riisiproteiinijauheet, jotka on suunnattu erityisesti laatutietoisille kuluttajille. Makeutusaineina on käytetty 100% luonnollisia aineita.

Plantforce-riisiproteiini on tehty 90% proteiini-isolaatista eli se on tarkkaan kontrolloidun tuotantoprosessin primäärituote. Plantforce-riisiproteiini soveltuu hyvin myös allergisille, sillä se on hypoallerginen. Se on täysin gluteiiniton ja lisäksi siitä on poistettu antiravinteet kuten lektiinit, joten se on suolistolle ystävällinen. Plantforce-riisiproteiinit ovat myös maidottomia ja soveltuvat vegaaneille.

Plantforce-riisiproteiini on GMO-vapaa.

Plantforce-riisiproteiinin ominaismaku on pehmeä ja luonnollinen. Saatavilla on herkulliset Plantforce-riisiproteiinit: maustamaton, vanilja ja suklaa.

Lisätietoja:
Emili Osara, luontaistuoteneuvoja, Harjunhovi Oy / Lootuskauppa, 045 265 9009, asiakaspalvelu(at)lootuskauppa.fi, www.lootuskauppa.fi

Lootuskauppa
Lootuskauppa on vähittäis- ja tukkumyynnin verkkokauppa, joka toimittaa laadukkaat
luontaistuotteet sekä hyvinvoinnin erikoistuotteet asiakkaille postitse. Osan tuotteista Lootuskauppa tuo maahan itse, suosikkeina mm. iholle siveltävät Magnesor magnesium -tuotteet ja kolloidihopeavesi.