Louis Widmer Oy

LOUIS WIDMERIN EYE CONTOUR CREAM SUOJAA IHOA IKÄÄNTYMISELTÄ

Lehdistötiedote   •   Syys 06, 2010 18:18 EEST

​(Linkit painokelpoiseen kuvaan ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.) Syksyn viiletessä on aika helliä ja kosteuttaa kesän kuivattamaa ihoa. Louis Widmerin Eye Contour Cream on tehokas anti-ageing-silmänympärysvoide, joka silottaa ihoa ja ehkäisee ikääntymisen aiheuttamia juonteita. Ihoa uudistavan voiteen on myös tutkitusti todettu nopeuttavan arpien paranemista. Louis Widmerin kotimaassa Sveitsissä naiset ovat ottaneet monipuolisen voiteen omakseen ja valinneet sen suosituimmaksi silmänympärysvoiteeksi. Tehokasta suojaa ihon ikääntymistä vastaan Louis Widmerin Eye Contour Cream (30 ml) on kosteuttava anti-ageing-silmänympärysvoide, joka hoitaa ja suojaa herkkää silmänympärysihoa. Säännöllisesti käytettynä riittoisa voide silottaa ja ehkäisee ryppyjä. Vesi/öljy-emulsiopohjan ansiosta voiteen vaikuttavat aineet, biostimuliinit, A-vitamiini, E-vitamiini ja pantenoli, imeytyvät syvälle ihoon. Ihokudosta uudistavan vaikutuksen vuoksi voiteella on saatu hyviä tuloksia myös arpien hoidossa. Hoito aloitetaan hajusteettomalla voiteella heti tikkien poistamisen jälkeen ja sitä jatketaan 6–12 kuukauden ajan. Eye Contour Cream on monipuolisesti vaikuttava ihonhoitotuote, joka soveltuu lisäksi kaulan ja decolteen ihon tehohoitoon sekä silottamaan suun ympäristön juonteita. Voidetta voi käyttää kasvonaamiona esimerkiksi saunan lämmössä, jolloin sen hoitavien aineiden vaikutus tehostuu. Väsynyttä ja kuivaa ihoa voi virkistää levittämällä Eye Contour Creamia kasvoille kuuriluontoisesti yövoiteen asemasta, sillä juuri yöllä iho toimii aktiivisesti ja uusiutuu. Eye Contour Cream – Sveitsin suurimman naistenlehden lukijoiden valinta Sveitsin suurin naistenlehti Annabelle jakoi 13. kerran Prix de Beauté -palkinnot merkittäville kauneustuotteille 16 kategoriassa. Ammattilaistuomaristo testasi ja arvioi yli 500 tuotetta. Myös lukijat saivat nimetä oman suosikkinsa silmänympärysvoiteista, ja voittajaksi äänestettiin Louis Widmerin Eye Contour Cream. – Tämä palkinto merkitsee meille paljon. Se on meille oikeastaan arvokkain palkinto, sillä sen saajan ovat valinneet tuotteeseemme tyytyväiset kuluttajat, kertoo perheyrityksen pääomistaja Annemarie Widmer. ___________________________________________________________ Louis Widmer Eye Contour Cream (30 ml) – anti-ageing-silmänympärysvoide (rasvapitoisuus 35 %) Vaikuttavat aineet: – Biostimuliineilla (aminohappoyhdiste) on rakentava vaikutus soluja kasvattavassa itukerroksessa – A-vitamiini vilkastuttaa ihon verenkiertoa, vahvistaa epidermistä ja edistää haavojen parantumista – E-vitamiini pidentää solujen elinikää – Pantenoli rauhoittaa ärtynyttä ihoa ___________________________________________________________________ Tuotetiedot: Eye Contour Cream, 30 ml, hinta noin 26 € Myynti: Valtuutetut apteekit Viestintä: PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070 Mirkka Guthwert, mirkka.guthwert@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali Marko Vikman, marko.vikman@promode.fi /tuotenäytteet Kuluttajatiedustelut: Louis Widmer Oy, (09) 8620 5200 louis.widmer@kolumbus.fi, www.louis-widmer.fi