Logica

Luottokunta ja Logica sopivat IT-palveluyhteistyöstä

Lehdistötiedote   •   Syys 02, 2010 15:43 EEST

Suomen johtava korttimaksamisen palveluyhtiö Luottokunta ja IT-palveluyritys Logica ovat sopineet IT-palveluita koskevasta yhteistyöstä. Neljävuotinen sopimus kattaa Luottokunnan IT-käyttö- ja infrastruktuuripalvelut. Sopimuksen myötä Logican palvelukseen siirtyy 16 Luottokunnan asiantuntijaa lokakuussa 2010.

- Ostamalla IT-käyttö- ja infrastruktuuripalvelut Logicalta Luottokunnan käytössä oleva osaaminen ja voimavarat kasvavat, mikä auttaa meitä korttimaksamisen palveluiden kehittämisessä ja helpottaa osaltaan strategisten tavoitteidemme saavuttamista, kertoo Luottokunnan toimitusjohtaja Heikki Kapanen.

- Logica tarjoaa meille tehokkaat ja joustavat infrastruktuuripalvelut niin kotimaassa kuin kansainvälisesti, mikä parantaa entisestään kykyämme vastata asiakkaidemme muuttuviin tarpeisiin korttimaksamisen suosion yhä kasvaessa. Vakuutuimme myös Logican kyvystä hyödyntää ja kehittää siirtyvien luottokuntalaisten osaamista monipuolisesti ja tarjota heille mielenkiintoisia urapolkuja, jatkaa Kapanen.

Logica kehittää voimakkaasti maksamisen ratkaisuja ja niiden tueksi tarvittavia IT-palveluja asiakkaidensa ja teknologiakumppaniensa kanssa.

- Nyt tehdyn sopimuksen myötä meillä on entistä parempi mahdollisuus tukea Luottokunnan palveluiden ja liiketoiminnan kehittymistä. Erityisesti tietoturvallisen sähköisen asioinnin osa-alueella, jonka merkitys on korostunut kaikilla toimialoilla. Logicalla on globaalisti 1 250 maksatuksen asiantuntijaa kehittämässä ja varmistamassa parhaita käytäntöjä ja innovatiivisia palveluita asiakkaidemme kilpailukyvyn edistämiseen, sanoo Logican toimitusjohtaja Heikki Nikku.

- Logica, toimitusjohtaja Heikki Nikku, puh. 0400 500 782

- Luottokunta, toimitusjohtaja Heikki Kapanen, puh. 09 9 6964 8201