Tura Scandinavia Finland AB

Manfrotto Compact – uusi sarja kompakteja jalustoja

Lehdistötiedote   •   Touko 16, 2014 14:30 EEST

Italialainen Manfrotto julkaisee uuden sarjan Compact mallista. Jalustassa on uusi muotoilu ja se on innovatiivinen, tyylikäs, kompakti, käytännöllinen ja jalustan väri valikoimaa on laajennettu. Jalusta antaa valokuvaajalle mahdollisuuden ottaa tärähtämättömiä kuvia pitkällä valotusajalla.

Compact Light. Sarjan kevyin jalusta, paino 800g. Täydellinen matkustamiseen. Saatavilla neljä eri väriä: musta, valkoinen, punainen ja pinkki.

Compact Action
. Jalustassa on helppokäyttöinen ja ergonominen joystickpää lukitusmekanismilla ja Photo/Video valitsimella. Sopii valokuvaukseen ja videokuvakseen. Saatavilla kolme väriä: musta, valkoinen ja punainen.

Compact Advanced
. Jalustassa on kolmitiepää, joka antaa parhaan vakauden ja tarkkuuden. Jalusta on viisiosainen ja päässä on sisäänvedettävät kahvat, joiden avulla jalusta on kompakti ja helppo kuljettaa mukana. Saatavilla kaksi väriä: musta ja valkoinen.

Limited.
Monopod jalusta on täydellinen valinta vakauttamaan ja vähentämään tärinää pienessä tilassa. Sopii matkustamiseen ja urheilukuvaukseen.

Compact Monopod. Helppo kuljettaa mukana ja antaa tarvittavan tuen. Saatavilla neljä väriä: musta, valkoinen, punainen ja pinkki.

Compact Monopod Advanced.  Kehittynein monopod  Compact- sarjassa . Viisiosainen vahvistettu jalka antaa parhaan tuen ja vakauden. Saatavilla kaksi väriä: musta ja valkoinen.

Tura Scandinavia Ab on pohjoismaiden johtava kodintekniikkatarvikkeiden tukkuliike. Tarjoamme asiakkaillemme tarvikkeet tuotealueilta ääni & kuva, data, foto & video, peli, koti & vapaa-aika, gsm & gps. Yrityksen strategia on tarjota asiakkaille ja toimittajille kokonaiskonsepti sisältäen vahvat tuotemerkit, effektiivinen logistiikka sekä kilpailukykyiset hinnat. Tura Scandinavia Ab toimii yhteistyössä pohjoismaiden useimpien johtavien vähittäistavaraliikkeiden kanssa jotka myyvät kodinelektroniikkaa kuluttajille. Toimintaamme harjoitetaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Kungsbackassa. Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yrityksellämme on myyntikonttorit. Kaikki jakelu -ja logistiikka tapahtuu keskusvarastoltamme Ruotsin Nässjöstä.Tavoitteenamme on olla innostavin ja kannattavin yhteistyökumppani jälleenmyyjillemme.