Epson Suomi

Markkinoiden nopeimmat kannettavat yritysskannerit

Lehdistötiedote   •   Marras 24, 2016 09:00 EET

Erittäin monipuolinen materiaalituki, SuperSpeed USB 3.0 ‑liitäntä ja käyttöä helpottava 20 sivun paperinsyöttölaite.

Epson julkistaa kaksi uutta kannettavaa yritysskanneria, jotka ovat luokassaan nopeimpia[1]. WorkForce DS-310:n ja DS-360W:n avulla asiakirjojen hallinta käy kätevästi myös muualla kuin toimistolla. Oman sarjansa keveimpiin ja pienimpiin kuuluvat laitteet kulkevat mukavasti laukussa ja mahtuvat työpöydän vetolaatikkoon. Myös paljon liikkuvat työntekijät voivat siis helposti digitoida asiakirjat missä vain. DS-360W-malli on sisäisen akkunsa ja langattoman liitettävyytensä ansiosta aidosti johdoton kannettava skanneri.

Epson Europen tuotepäällikkö Steve King kuvailee uutuuksia näin: ”Näillä markkinoiden nopeimmilla kannettavilla yritysskannereilla1 skannaus sujuu helposti: nopeus on 25 sivua minuutissa1 niin yksi- kuin kaksipuolisenakin ja tarkkuus 300 dpi sekä värillisenä että mustavalkoisena. Laitteiden tehokkuutta parantavat osaltaan vielä SuperSpeed USB 3.0 ‑liitettävyys ja 20 sivun paperinsyöttölaite. Sisäinen akku, langaton liitettävyys ja lataus USB-liitännästä varmistavat, että skannaus onnistuu kaikkialla.”

Erittäin monipuolinen materiaalituki

Molemmat mallit pystyvät skannaamaan monenlaisia materiaaleja, myös kirjekuoria. Korttien ja paperien paino voi olla 52–230 g/m². Skannerit ovat omimmillaan tilanteissa, joissa tarvitsee skannata ja digitoida paperiasiakirjoja, esimerkiksi käyntikortteja ja allekirjoitettuja lomakkeita.

DS-360W-mallissa langaton liitettävyys

Langattoman yhteyden ansiosta asiakirjat on helppo skannata suoraan mobiililaitteisiin ja tabletteihin – johtoja ei tarvita. Tässä mallissa on myös akku, jonka voi ladata USB-liitännästä. Näin laite soveltuu erinomaisesti henkilöstölle, joka työskentelee muualla kuin toimistolla. Kun kokonaisuuteen lisätään maksutta ladattava Epsonin Document Capture Pro ‑ohjelmisto, skanneri integroituu sujuvasti yrityksen työnkulkuun tavallisimpien asiakirjojen hallintajärjestelmien välityksellä. Käytettäessä Document Capture Pro ‑ohjelmistoa DS-360W:llä skannatut asiakirjat voi ohjata useisiin eri kohteisiin, esimerkiksi pilvipalveluun, sähköpostiin ja SharePoint-ympäristöön. Ohjelmisto tuo mukanaan myös monia muita asiakirjan kuvantamistoimintoja, kuten viivakoodin tunnistuksen ja alueellisen OCR-A/-B-tuen.

WorkForce DS-360W ja DS-310 ovat saatavana tammikuusta 2017 alkaen. Laitteiden hinnat ovat 407,96 ja 308,76 euroa.

Ominaisuudet

• Kannettava yritysskanneri, jolla asiakirjojen hallinta onnistuu nopeasti ja tehokkaasti myös muualla kuin toimistoympäristössä
  • Luokkansa nopein skanneri1 – skannausnopeus 25 sivua minuutissa sekä yksi- että kaksipuolisena, tarkkuus 300 dpi myös värillisessä skannauksessa
  • Tuetut paperin painot 52–230 g/m²
  • Skannaa monenlaisia materiaaleja, esimerkiksi kirjekuoria, käyntikortteja ja kuitteja
  • Erillinen korttien skannaustoiminto esimerkiksi henkilö-, ajo- ja jäsenkortteja varten
  • USB 3.0 ‑yhteensopiva
  • Sisäinen akku (vain DS-360W)
  • Wi-Fi-liitettävyys lisää käytön joustavuutta (vain DS-360W)
  • 20 sivun automaattinen paperinsyöttölaite nopeuttaa työtä
  • Windows- ja Mac-yhteensopiva
  • Asiakirjojen tallennus esimerkiksi hakutoimintoa tukeviksi PDF-tiedostoiksi sekä Excel- ja Word-tiedostoiksi
  • Ohjelmistot: Epson Scan 2.0 ja Document Capture Pro

[1] Vertailussa EMEA-markkina-alueella saatavana oleviin InfoSourcen määritelmän mukaisiin henkilökohtaisiin kannettaviin skannereihin. Tekniset tiedot on koottu kilpailijoiden verkkosivustoista kesäkuussa 2016.

Tietoja Epsonista

Epson on kansainvälinen innovaatioiden edelläkävijä, jonka tarjoamien tuotteiden valikoima ulottuu mustesuihkutulostimista ja -tulostusjärjestelmistä, 3LCD-projektoreista sekä teollisuusroboteista tunnistimiin ja muihin mikrolaitteisiin. Epsonin tavoitteena on ylittää asiakkaidensa odotukset luomalla pienikokoisia ja energiaa säästäviä tarkkuuslaitteita niin yritysten, kotikäyttäjien, kaupallisten toimijoiden kuin teollisuudenkin käyttöön.

Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 94 yrityksestä, joissa työskentelee yli 73 000 työntekijää. Epsonilla ollaan ylpeitä yrityksen jatkuvasta panostuksesta ympäristönsuojeluun ja paikallisiin yhteisöihin.

Tietoja Epson Europesta

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 700 henkilöä ja sen myynti tilivuonna 2013 oli 1 517 miljoonaa euroa

Ympäristövisio 2050