Unibet Suomi

Markus Kokkosesta povataan Tangokuninkaallista

Lehdistötiedote   •   Heinä 02, 2009 18:50 EEST

Joensuulainen Markus Kokkonen on vedonlyöjien suosikki Tangokuninkaallinen-kilpailussa. Keravalainen Anni Parkkila on Kokkosen kovin haastaja. Tänä vuonna kruunun vie vain yksi kilpailija, kun kuningatarta ja kuningasta ei enää valita erikseen.

23-vuotias Markus Kokkonen haluaa viihdyttää, on entistä valmiimpi kruunupääksi ja menee täysillä eteenpäin. Peliyhtiö Unibet antaa Kokkosen voitolle kertoimen 4,5. Neljä vuotta vanhemman Anni Parkkilan polte laulamiseen on kasvanut vuosi vuodelta ja kappaleeksikin osui suosikkitango, jonka Parkkila aikoo esittää täydellä sydämellä. Unibet antaa Parkkilalle kertoimen 5,00.

Tangokuninkaallinen 2009 - kilpailu käydään Seinäjoen Tangomarkkinoilla 8.–12.7.2009. Finaali lauletaan lauantaina 11.7.

Tangolaulukilpailunfinaalin karsinnan ja finaalin lähettää YLE TV2 suorana tv-lähetyksenä.

Unibetin vedonlyönti
Tangomarkkinat 2009

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.