Kumppania Oy

Masiinamessut starttaavat tänään

Lehdistötiedote   •   Kesä 10, 2011 11:44 EEST

Valtakunnalliset Masiinamessut alkavat tänään perjantaina Honkajoella Pesämäen Moottoriurheilukeskuksessa. Ammattilaisille ja suurelle yleisölle suunnattu kesätapahtuma tarjoaa mahdollisuuden osallistua, kokea ja kisata. Messut on avoinna perjantaista sunnuntaihin klo 10-17.

Kokeile kaivukonetta

Näytteilleasettajia on ilmoittautunut messuille lähemmäs kaksi sataa. Esillä on niin ammattikäyttöön soveltuvia järeitä maatalous- ja maarakennuskoneita kuin joka kodin koneita kiinteistönhuoltoon ja puutarhanhoitoon. Ohjelmassa on työnäytöksiä metsästä ja energiasta. Messuilla on päivittäin ilmaisia yleisöluentoja viher- ja piharakentamisesta. Messuvieraat voivat myös kokeilla oikeaa kaivukonetta.

SM-mittelöjä lauantaina

Lauantaina kisataan perinteinen maarakennuskoneenkuljettajien SM-kilpailu, jonka uudistuneet tehtävät vaativat sekä taitoa että hoksottimia. Lauantai-iltana Pesämäessä ajetaan Masiina ATV SM-Motocross eli mönkijöitten SM-osakilpailu. Tämän vuoden toinen uutuus Traktoriajon kansallinen taitoajokilpailu käydään sunnuntaina. Kisaan ovat tervetulleita kaikki traktorimiehet ja -naiset. Ilmoittautua voi vielä messuilla. Perheen pienimmät voivat osallistua lauantaina ja sunnuntaina IKH Grand Prix -polkutraktorikisaan, jossa kaikki osallistujat palkitaan.

Messualue on avoinna perjantaista sunnuntaihin klo 10–17. Liput maksavat 12 euroa, alle 15-vuotiaat pääsevät messualueelle ilmaiseksi. Alueella toimii myös muksuparkki.

Lisätietoja www.masiinamessut.fi.

Tiedotus Susanna Kallama, puh. 040 587 2445, susanna.kallama@kumppania.fi

Masiinajohtaja Kyösti Kangas, puh. 0400 127 129, kyosti.kangas@masiinamessut.fi

Masiinamessut on valtakunnallinen konealan suurtapahtuma. Ammattilaisille ja suurelle yleisölle suunnattu tapahtuma järjestetään joka toinen vuosi. Messuilla on esillä järeitä ammattikoneita, kuljetuskalustoa, mönkijöitä sekä joka kodin koneita kiinteistönhuoltoon ja puutarhanhoitoon. www.masiinamessut.fi