Paraply Oy

Medilaser laajentaa toimintojaan Entistä kattavammat silmälääkäripalvelut Turkuun

Lehdistötiedote   •   Marras 17, 2010 10:39 EET

Vaativaan silmäkirurgiaan keskittynyt Medilaser Oy laajentaa toimintojaan hankkimalla silmälääkärien vastaanotto- ja silmälaboratoriopalveluihin keskittyneen Turun Silmälääkärikeskuksen. Medilaserin erikoisalaa ovat nykyaikaiset taittovirhe- ja kaihileikkaukset. Toimijoiden palvelut täydentävät toisiaan ja yhdistymisen myötä Turkuun saadaan entistä kattavammat silmälääkäripalvelut.

Turun Silmälääkärikeskuksen toimintoja ei tulla karsimaan yritysoston myötä. Kaikki lääkärit tulevat jatkamaan vastaanottoaan entiseen tapaan entisessä osoitteessaan. Palveluvalikoima kasvaa silmäkirurgian palveluilla.

- Yrityskaupan myötä mahdollisuutemme toiminnan kehittämiseen ja uusien vastaanottavien lääkärien mukaan saamiseen paranevat. Palveluvalikoima laajenee myös silmäkirurgiaan, joten voimme ohjata potilaitamme nopeasti ja joustavasti kaihi- tai taittovirhekirurgisiin toimenpiteisiin Medilaserin klinikalle, kertoo silmätautien erikoislääkäri Jarkko Koponen Turun Silmälääkärikeskuksesta.

Kotimainen toimija vahvistaa asemaansa

Medilaser on kasvanut tasaisesti ja yhtiö palvelee suomalaisia jo yhdeksällä eri paikkakunnalla. Myös yhtiön omistus on kotimainen. Tavoitteena on vahvistua kansallisena toimijana ja kasvaa edelleen. Orgaanisen kasvun lisäksi myös tulevaisuuden yritysostot nähdään mahdollisuutena. Turun Silmälääkärikeskuksen vastaanottopalvelut täydentävät Medilaserin palveluvalikoimaa.

- Yritysosto parantaa palveluitamme. Medilaserin ja Turun Silmälääkärikeskuksen asiakkailla on mahdollisuus saada entistä kokonaisvaltaisemmat silmälääketieteelliset palvelut samasta paikasta. Klinikat sijaitsevat vain muutaman sadan metrin etäisyydellä toisistaan, lisää toimitusjohtaja Asko Koskinen.

Asko Koskinen

Medilaser Oy