Editor Helsinki Oy

Menestyäkseen yrityksesi tarvitsee ajan tasalla olevaa tietoa

Lehdistötiedote   •   Marras 07, 2011 08:31 EET

Siirtyminen perinteisistä toimisto-ohjelmista ja erillisjärjestelmistä yhtenäiseen, liiketoimintalähtöiseen toiminnanohjausjärjestelmään parantaa yrityksesi päätöksenteon tasoa, työn tuottavuutta, lisää asiakastyytyväisyyttä ja tehostaa vaihto-omaisuuden hallintaa ja käyttöpääoman käyttöä.

– Me uskomme vakaasti liiketoimintalähtöiseen työskentelytapaan, kertoo Platinum Partnersin toimitusjohtaja Matti Tuominen. Tavoitteenamme on luoda asiakasyrityksille mahdollisimman suotuisat puitteet liiketoiminnan harjoittamiselle. Keinot päämäärän saavuttamiseksi lähtevät aina asiakkaan tavoitteista, nykytilanteesta ja käytettävissä olevista taloudellisista ja henkilöstöresursseista. Joskus pienilläkin toimenpiteillä on suuri vaikutus.

Vanhaan tietoon perustuvat päätökset ovat jo valmiiksi vanhentuneita. Kun tieto  on hajallaan eri järjestelmissä, tarkkaa kokonaiskuvaa päätöksenteolle on vaikeaa saada. Nucleus Researchin tekemän tutkimuksen mukaan 91 % Dynamics NAV -järjestelmän käyttöönottaneista yrityksistä paransi tuottavuuttaan ja pystyi siten tarkentamaan henkilöresurssointiaan.

Lue koko haastattelu Asiantuntijakanava Editorista, www.editori.fi

Lisätietoa Editori-asiantuntijakanavasta: Toimituspäällikkö Nora Helanto | p. 09 4241 2225 | nora.helanto(a)editorhelsinki.fi I www.editorhelsinki.fi