Micro Scooter

Micro Mobility Systems AG

Lehdistötiedote   •   Kesä 10, 2013 10:31 EEST

Micro Mobility Systems AG:n menestystarina sai alkunsa käytännön tarpeesta. Micro scooterin keksijän Wim Ouboterin mielestä hänen lempipikaruokalansa oli liian pitkän kävelymatkan päässä, muttei kuitenkaan tarpeeksi kaukana autolla tai polkupyörällä liikkumiseen. Ongelmansa ratkaisuksi hän kehitti hauskan ja kekseliään kulkuvälineen – potkulaudan. Tätä kevyttä, helppokäyttöistä ja säilytettävyydessään nerokasta keksintöä on nyt myyty miljoonia kappaleita ympäri maailman, eikä scoottausinnostukselle näy loppua.

Tuotekehityksen edelläkävijä

Micro Mobility Systems AG on tällä hetkellä maailman tärkein potkulautojen kehittäjä. Yksi tärkeimmistä tuotekehittelyn hedelmistä on Micro Xtreme Stunt Scooter eli temppupotkulauta. Tuotetta käytetään intensiivisesti extremeurheilijoiden parissa ja täydellistä käyttäjäkokemusta tavoitellaankin räätälöimällä temppulautoja rankkaan kilpailukäyttöön sopiviksi.

Microlle avainasioita ovat laatu ja luotettavuus. Tavoitteena on myös palvella urbaanin elämän tarpeita luomalla liikkuvuudeltaan, liikunnallisuudeltaan ja trenditietoisuudeltaan laadukkaita tuotteita.

Äidit etunenässä

Micron myyntikonsepti perustuu ennen kaikkea äitien hyville kokemuksille temppulaudoista. Yrityksen menestys ei perustu uskollisten potkulautafanien rummutukselle tai hintaville mainoskampanjoille, vaan äitien suusta suuhun -markkinoinnille. Myös maahantuojina toimivat yksinoikeudella äidit. Myynti perustuu ensikäden kokemukseen laadusta ja heijastaa vahvaa luottamusta brändiin.

Maailmanlaajuinen jakelu

Vuonna 1996 perustettu sveitsiläinen Micro sijaitsee Küsnachtissa, Zurich-järven rannalla Sveitsissä. Nuori ja motivoitunut tiimi toimittaa Micron tuotteita noin 3000 kauppaan 60 maassa. Naapurimaiden lisäksi scoottaajat Englannissa, USA:ssa, Australiassa sekä pohjoismaissa muodostavat merkittävimmän trendipotkulautojen asiakaskunnan.

Upsy Daisy Oy on Micron tuotteiden maahantuoja Suomessa. Kahden äidin vuonna 2008 perustaman yrityksen tuotevalikoimasta löytyy potkulautoja lapsille ja aikuisille, temppupotkulautoja sekä lasten kolmipyöräisiä potkulautoja.

Lisätietoja: Marie Gästrin-Aarvala, p. 050 532 1422, info@upsydaisy.fi