Yogaia

Miten nettijooga toimii - tapaa Yoogaia GoExpossa 7.-9.3.

Lehdistötiedote   •   Helmi 28, 2014 10:31 EET

Suomen ensimmäinen online-joogapalvelu Yoogaia on muutamassa kuukaudessa saanut satoja tyytyväisiä käyttäjiä ja kysyntä kasvaa edelleen. Tervetuloa tapaamaan Yoogaiaa GoExpoon 7.-9.3. Osastollamme tapaat kasvokkain yhdellä kertaa Yoogaian opettajat ja omistajat sekä palvelun käyttäjiä. Kerromme, miten nettijooga toimii ja voit kysyä suoraan käyttäjiltä, millaista on osallistua joogatunnille webbikameran välityksellä omassa olohuoneessa.

Syksyllä perustettu Yoogaia (www.yoogaia.com) on saanut loistavan vastaanoton: muutamassa kuukaudessa palvelu on saanut satoja vakikäyttäjiä, viikkotunteja on jo 20 ja monipuolisen joogatuntivalikoiman lisäksi ohjelmaan on saatu mukaan myös kahvakuula ja pilates.

Jooga kaikkien ulottuville, ulkomaita myöten

Reaaliaikaisille nettijooga- ja pilatestunneille osallistuu webbikameran välityksellä käyttäjiä ympäri Suomea. Pienemmillä paikkakunnilla asuville Yoogaia on ollut suorastaan pelastus, jos joogatarjonta on aiemmin puuttunut kokonaan. Myös ulkosuomalaiset ovat löytäneet online-tunnit: osa käyttäjistä on vakituiseen ulkomailla asuvia, mutta myös työmatkalaiset joogaavat läppärin välityksellä hotellihuoneessa.

Tunnit pidetään netissä niin, että ohjaaja ja oppilas näkevät toisensa webbikameran välityksellä. Osallistujat voivat tehdä joogaharjoituksen kotona ja saada samaan aikaan yksilöllistä ohjausta. Joogatunteja on sekä aloittelijoille että enemmän jooganneille. Palaute asiakkailta on tähän mennessä ollut lähes yksinomaan ylistävää:

"Tämä on parasta mitä olen pitkään aikaan löytänyt netistä."

"Ohjaus on toimivaa ja henkilökohtaista."

"Mukavaa, kun opettaja on oikeasti "läsnä". “

"Reaaliaikaisuus auttaa keskittymistä ja tsemppaa tekemään."

"Hyvä idea kiireiselle ihmiselle, kiitos!"

"Tekosyyt, miksei voi osallistua tunnille, ovat vähissä."

Kävijämäärän nopea kasvu ja runsas asiakaspalaute osoittavat, että Yoogaian tarjoamille, netin välityksellä pidettäville reaaliaikaisille jooga-, pilates- ja kahvakuulatunneille on todella ollut tilausta.

“Itsekin vielä vuosi sitten kolmen pienen lapsen isänä tuskailin, miten vaikea on päästä joogasalille ja mietin, olisiko siihen jokin helpompi keino. Aloin luonnostella ideaa paperille, löysin sopivat kumppanit ja tässä ollaan nyt”,kertoo  Yoogaian perustaja Mikko Petäjä.

Tavoite on saada lisää käyttäjiä kotimaassa, mutta jo tämän vuoden puolella ollaan palvelua lanseeraamassa myös ulkomailla.

Tervetuloa osastollemme 6c139 Kunto-halliin!

Kokeile palvelua:

Pyydä ilmainen tutustumiskerta mikko.petaja@yoogaia.com

Yoogaia on uuden ajan joogapalvelu, jonka livetunneille voi osallistua vaikka omassa olohuoneessa. Palvelun käyttöä varten tarvitaan vain nettiyhteys ja tietokone.