Toyota Material Handling

Monipuolisuus tärkeää Toyotan palveluissa

Lehdistötiedote   •   Helmi 08, 2011 11:34 EET

Toyota-vastapainotrukit ja BT-varastotrukit ovat olleet Suomessa menestyksekkäitä jo vuosikymmenien ajan. Nyt vahvaa valikoimaa täydentävät Kalmarin 5-9 tonnia nostavat vastapainotrukit sekä Manitou-maastotrukit. Lisäksi Toyota on maahantuonut suosittuja Mecaluxin varastokalusteita menestyksekkäästi jo yli 10 vuoden ajan.

Trukkimallisto on erittäin laaja. Tarjolla on kaikkea pumppukärrystä innovatiivisiin automaattitrukkeihin. Eikä ihme: Toyota sijoittaa vuosittain liikevaihdostaan 4-5 % tutkimus- ja kehitystyöhön löytääkseen uusia ja parempia ratkaisuja varastotyöskentelyyn. Mallistosta voit valita mm. kävellen tai läpältä ajettavan, tai seisten tai istuen ajettavan trukin. Trukkivalikoimasta löydät myös keräily-, kapeakäytävä-, veto- ja automaattitrukit, sekä paljon muita kalustoratkaisuja eri tilanteisiin ja tarpeisiin.

Trukkimalliston lisäksi Toyota Material Handling Finland Oy maahantuo Mecalux-merkkisiä varastokalusteita. Toiminta kattaa ratkaisut aina varastojen hyllykokonaisuuksien suunnittelusta ja toimittamisesta niiden kokoonpanoon asti.

Toyota Material Handling Finland Oy tuo maahan ja markkinoi Toyota-, BT-, Manitou- ja Kalmar-trukkeja. Tuotteemme kattaa laajan valikoiman varasto- ja vastapainotrukkeja sekä monipuoliset palvelut. Yhtiössä työskentelee 140 trukkialan ammattilaista. www.toyota-forklifts.fi