ekokiva

Mums Filibabba – tyylikäs tanskalainen design vauvalle

Lehdistötiedote   •   Helmi 12, 2017 21:28 EET

Mumsfilibabban tuotteet sopivat täydellisesti designkiinnostuneille vanhemmille.

Filibabba on tanskalainen designmerkki joka tarjoaa skandinaavisia tuotteita joissa on puhdas design. Ympäristöystävällisyys, myrkyttömyys ja terveys ovat valmistajalle tärkeät. Yrityksen tuotteet ovat muun muassa tekstiilituotteet joissa on 100% GOTS-sertifioitu puuvilla ja ruokailusetti joka on valmistettu bambukuiduista.

Värit ja kaavat ovat tyylikkäät ja hienovaraiset. Himmeän vaaleanpunainen, sininen ja harmaa värit ja ihanat hienovaraiset kaavat ovat täydellinen yhdistelmä. Kestävät korkeanlaatuiset tuotteet jotka ovat myös helppohoitoiset. Tekstiilit voidaan helposti pyyhkiä ja puhdistaa korkeassa lämpötilassa.

Nyt löydät useita Filibabban uutuuksia Ekokivasta. Imetystyynyt, babynest, hoitoalustat, kylpypyyhkeet ja ruokailusetit joita sekä lapset että vanhemmat rakastavat.

Tästä löydät Filibabban tuotteet Ekokivasta.

Yhteys ja mediakuvat

www.ekokiva.fi

info@ekokiva.fi

0465419098

Ekokiva

Ekokiva on nettikauppa josta löydät ympäristöystävällisiä ja ekologisia leluja, myrkyttömät vauvatuotteet ja hyvät tuotteet vihreään kotiin.