Tura Scandinavia Finland AB

Muuta älypuhelin actionkameraksi

Lehdistötiedote   •   Heinä 02, 2013 11:00 EEST

MAPTAQ QMOUNTZ avulla voit helposti muuttaa älypuhelimen actionkameraksi. Suojakuori on vesitiivis kolmeen metriin asti sekä pölyn ja iskun kestävä. Suojakuoren mukana tulevat kiinnike asennusta varten, kalansilmä linssi, jonka katselukulma on 180 astetta, puhdistusliina ja suojus linssiin. Puhelin on täysin suojattu, joten voit huolettomasti kuvata kaikkialla ilman että puhelin vahingoittuisi. MAPTAG QMOUNTZ on saatavilla iPhone 4/4S, iPhone 5 ja Samsung Galaxy S3. QMOUNTZ Outdoor Set lisätarvike paketti on myös saatavilla, jossa kiinnikkeet ohjaustangolle, surffilaudalle, lumilaudalle ja kypärälle. MAPTAQ QMOUNTZ maahantuoja Pohjoismaissa on Tura Scandinavia AB ja tuotteet ovat myynnissä nyt.

Tuote nro: 101000 – MAPTAQ QMOUNTZ Samsung Galaxy 3 – Suositus hinta: 82,90 EUR
Tuote nro: 101001 – MAPTAQ QMOUNTZ iPhone 4/4S – Suositus hinta: 82,90 EUR
Tuote nro: 101002 – MAPTAQ QMOUNTZ iPhone 5 – Suositus hinta: 82,90 EUR
Tuote nro: 101003 – MAPTAQ Outdoor Set QMOUNTZ – Suositus hinta: 29,90 EUR

Tilaus
Puh: +358 (0)207 600 950
E-mail: finland@turascandinavia.com
Verkkokauppa: www.turascandinavia.com

Tura Scandinavia Ab on pohjoismaiden johtava kodintekniikkatarvikkeiden tukkuliike. Tarjoamme asiakkaillemme tarvikkeet tuotealueilta ääni & kuva, data, foto & video, peli, koti & vapaa-aika, gsm & gps. Yrityksen strategia on tarjota asiakkaille ja toimittajille kokonaiskonsepti sisältäen vahvat tuotemerkit, effektiivinen logistiikka sekä kilpailukykyiset hinnat. Tura Scandinavia Ab toimii yhteistyössä pohjoismaiden useimpien johtavien vähittäistavaraliikkeiden kanssa jotka myyvät kodinelektroniikkaa kuluttajille. Toimintaamme harjoitetaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Kungsbackassa. Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yrityksellämme on myyntikonttorit. Kaikki jakelu -ja logistiikka tapahtuu keskusvarastoltamme Ruotsin Nässjöstä.Tavoitteenamme on olla innostavin ja kannattavin yhteistyökumppani jälleenmyyjillemme.