mySafety Oy

mySafety Oy ja Turvakolmio Group aloittavat yhteistyön

Lehdistötiedote   •   Elo 12, 2015 10:52 EEST

mySafety Oy ja Turvakolmio Group ovat sopineet yhteistyöstä, jossa Turvakolmio Groupiin kuuluvan turvana.fi –turvallisuuden ja mielenrauhan verkkokaupan koko tuotevalikoima tarjotaan erikoishintaan mySafetyn 120 000 turvallisuustietoiselle asiakkaalle Suomessa.

mySafetyn asiakkaat ovat tuoreessa asiakaskyselyssä osoittaneet kiinnostusta asiakasetuihin, niinpä mySafety haluaa vastata tähän tarpeeseen aloittamalla yhteistyön turvallisuustekniikan alan parhaimman osaajan kanssa. mySafety Oy:n toimitusjohtaja Niclas Fagerlund näkee selvät edut yhteistyössä ”Asiakkaamme arvostavat helppoja ja tehokkaita ratkaisuja turvalliseen arkeen ja yhteistyössä Turvakolmio Groupin kanssa voimme nyt tarjota heille myös turvallisuustekniikkaa luotettavalta kumppanilta edulliseen hintaan.”

Myös Turvakolmio Groupin toimitusjohtaja Timo Lehtinen iloitsee yhteistyöstä: ”mySafety on juuri sellainen yhteistyökumppani, jota olemme kaivanneet. mySafetylla on oma, erittäin toimiva myynti- ja markkinointikoneisto sekä pitkä kokemus asiakkaidensa turvallisuutta ja mielenrauhaa lisäävien palveluiden tuottamisesta sekä laaja asiakaskunta, jollaisen tavoittaminen ilman tällaista yhteistyötä olisi uudelle verkkokaupallemme vaikeaa. Uskomme turvana.fi – laadukkaiden turvallisuustuotteiden olevan oiva lisä heidän tarjontaansa.”

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Niclas Fagerlund, mySafety Oy
niclas.fagerlund(at)mysafety.fi
050-3150 207

Toimitusjohtaja Timo Lehtinen, Turvakolmio Group
timo.lehtinen(at)turvakolmio.com
040-5214 555

mySafety Oy on toiminut Suomessa vuodesta 2008 lähtien ja tarjoaa helppoja ja tehokkaita ratkaisuja turvalliseen arkeen.Palvelut ja vakuutukset turvaavat, auttavat ja täydentävät niitä aukkoja, mitä muihin vakuutuksiin jää. mySafety Oy on osa mySafety Group-konsernia. Konsernin pääkonttori on Ruotsissa, jossa yritys on toiminut jo vuodesta 1999. Lisäksi mySafety toimii Norjassa, Puolassa, Venäjällä ja Ukrainassa. Pohjoismaissa mySafetylla on yhteensä 1,5 miljoonaa käyttäjää, joista Suomessa noin 120 000. mySafety Oy toimii AmTrust International Underwriters Ltd. vakuutuksenantajan edustajana ja asiamiehenä Suomessa.

Turvakolmio Groupin muodostavat Turvakolmio Oy, NAS Finland Ltd Oy ja Key Management Oy. Turvakolmio Oy on vuonna 1993 perustettu turva-alan yritys, joka on turvatekniikan järjestelmäurakoinnin ja –integroinnin johtava yritys Suomessa. Turvakolmio Oy toimittaa kaikkia sähköisiä turvallisuusteknisiä järjestelmiä turvallisuuskriittisille loppukäyttäjille koko Suomessa. NAS Finland Ltd Oy harjoittaa turvallisuustekniikan maahantuontia ja jakelua Turvakolmio Partners –ketjulle sekä muille Turvakolmio Oy:n yhteistyökumppaneille. Sen lisäksi NAS Finland Ltd Oy on keväällä 2015 avannut kuluttajille ja pienyrityksille suunnatun turvallisuustekniikan verkkokaupan turvana.fi–brändin alla.