Unibet Suomi

Narraa Isokala ja lennä Prahaan!

Lehdistötiedote   •   Heinä 29, 2009 18:52 EEST

Unibetin Isokala koukkuun -turnaussarja käynnistyy jälleen tänään. Unibet tarjoaa suomalaisille pokeriharrastajille mahdollisuuden päästä pelaamaan pokeria Unibet Open Prahaan WSOP-voittaja Ville Wahlbeckin seurassa.

Joka keskiviikko 29.7.–2.9. kello 21 alkaen pelattavissa Ville Wahlbeckin Isokala koukkuun -nimikkoturnauksissa jaetaan kaksi 2750 euron arvoista matkapakettia Unibet Open Prahaan. Jokaisen Isokala koukkuun -turnauksen buy-in on 20 euroa ja takuupotti 500 euroa. Kuuden viikon turnaussarjan voittajaa odottaa Unibet Open Praha -matkapaketti.

Viikoittaisten rahapottien lisäksi pelataan arvokkaista ranking-pisteistä, joiden perusteella ratkeaa toinen matkapakettivoittaja. Turnausvoittajan jälkeen kaksikymmentä seuraavaksi parasta pelaajaa ranking-listalla kutsutaan erikoiskarsintaturnaukseen, jonka voittaja kuittaa toisen matkapaketin.

– Haluamme korostaa pokeriharrastukseen liittyvää yhteisöllisyyttä ja siihen liittyviä elämyksiä. Siksi pidämme tärkeänä, että suomalaisilla pokeriharrastajilla on mahdollisuus päästä osallistumaan myös korkeatasoisiin kansainvälisiin liveturnauksiin, kertoo Liisa Matinvesi Unibetiltä.

Pelaa pokeria

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.