NCC-yhtiöt

NCC aloittaa 12. toimistotalon Vantaan Aviapolikseen

Lehdistötiedote   •   Maalis 01, 2012 10:21 EET

NCC:n kehittämä Plaza Business Park Vantaan Aviapoliksessa laajenee taas yhdellä toimistotalolla. 2000-luvun aikana on NCC toteuttanut alueelle yhteensä 10 toimistotaloa Business Park –konseptilla.

Aviapoliksen alueella sijaitsevan Plaza Business Parkin Tuike-talon rakennustyöt on aloitettu. Talo valmistuu kesäkuussa 2013. Viiden toimistotalon kokonaisuudesta kaksi taloa, Pilke ja Hehku ovat jo valmistuneet. Kolmas talo, Loiste on rakenteilla ja se valmistuu joulukuussa 2012.

Yksikön johtaja Kimmo Alaharju toteaa, että pitkäaikainen ja sinnikäs kehitystyö kannattaa.
- Vuokralaiset ovat tyytyväisiä Plazan ja koko Aviapolis-alueen tarjoamiin palveluihin. Panostuksemme tulevaisuuden työtilojen ja -tapojen tutkimukseen kantavat hedelmää. Toimistotyö on yhä enemmän liikkuvaa tietotyötä, jossa työtilat eivät rajaudu työpöydän ääreen vaan koko ympäristö nähdään työpaikkana. Mm. Aalto Yliopiston kanssa yhdessä käynnistetty Work+Life -tutkimus on pitänyt koelaboratorionaan Plazan aiemmin valmistuneita taloja.

Plaza Business Parkin Tuike-rakennus valmistuu kesällä 2013 Vantaan Aviapolis-alueelle. Plaza Business Park Tuikkeen laajuus on 6200 kem2. Tiloihin on käynnissä useita käyttäjäneuvotteluja.

Lisätietoja:
NCC Property Development Oy
- Yksikön johtaja Kimmo Alaharju, puh. 040 510 6890
- Toimitusjohtaja Tero Estovirta, puh. 050 593 6194

NCC on yksi pohjoismaiden johtavista rakennus- ja kiinteistökehitysyrityksistä. Sen vuosittainen liikevaihto on n. 5,8 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 17 500. NCC-yhtiöitä Suomessa ovat NCC Rakennus Oy, NCC Asuminen, NCC Property Development Oy ja NCC Roads Oy. NCC-yhtiöiden vuotuinen liikevaihto Suomessa on yli 900 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä noin 2700. www.ncc.fi