NCC-yhtiöt

NCC Property Developmentin uusi toimitusjohtaja nimitetty

Lehdistötiedote   •   Loka 29, 2010 18:33 EEST

Tero Estovirta siirtyy NCC Property Developmentin toimitusjohtajaksi 1.1.2011. Jorma Ahokas jatkaa Senior Advisorina ja jää eläkkeelle kevään 2011 aikana.

29.10.2010

DI Tero Estovirta, 39, on nimitetty NCC Property Developmentin uudeksi toimitusjohtajaksi. Hän on työskennellyt NCC:llä neljätoista vuotta ja johtanut menestyksellisesti Tampereen kiinteistökehitysyksikköä vuodesta 2006. Tänä aikana on mm. toteutettu Tampereen keskustaan Tulli Business Park, joka koostuu neljästä toimitalosta. Parhaillaan Estovirran vetämä kehitystiimi työstää mm. ainutlaatuista Tampereen Kansi ja Areena –suunnitelmaa sekä Ratinan toimistotalohanketta.

Tero Estovirta siirtyy NCC Property Developmentin toimitusjohtajaksi 1.1.2011 ja hän raportoi liiketoiminta-alueen johtajalle Joachim Hallengrenille. Nykyinen toimitusjohtaja Jorma Ahokas jatkaa Senior Advisorina kevääseen saakka, jolloin hän täyttää 65 vuotta ja jää eläkkeelle