NCC-yhtiöt

NCC toteuttaa 31 asuntoa OP-vuokratuotto –erikoissijoitusrahastolle

Lehdistötiedote   •   Kesä 24, 2014 10:40 EEST

NCC ja OP-Vuokratuotto -erikoissijoitusrahasto ovat allekirjoittaneet sopimuksen 31 vapaarahoitteisen vuokra-asunnon rakentamisesta Kuopion Saaristokaupunkiin Lehtoniemeen. Rakentaminen alkaa välittömästi ja asunnot valmistuvat loppuvuodesta 2015.

Asunto Oy Kuopion Siltakaari rakennetaan Lehtoniementien varteen Keilanlahdenkanavan varrelle viimeisenä NCC:n neljän talon ryppäästä. Aikaisemmin rakennetut kolme taloa ovat omistusasuntoyhtiöitä. Talojen sijoittuminen kaaren muotoon näkyy niiden nimissä: Laivakaari, Keilankaari, Kanavankaari ja nyt viimeisenä Siltakaari. Vuokratalo sijoittuu monipuolisten palvelujen äärelle. Lisäksi kanavan rannalla sijaitsevat aiemmin Kuopion kaupungin toimesta rakennetut vierasvenelaituri ja Kanavapuisto.

- OP-vuokratuotto -erikoissijoitusrahasto tarjoaa mahdollisuuden vaivattomaan asuntosijoittamiseen asiakkailleen. Toisaalta haluamme tarjota vuokralaisillemme korkeatasoisia ja laadukkaita asuntoja, sanoo salkunhoitaja Antero Tenhunen Pohjola Kiinteistösijoituksesta, joka toimii rahaston neuvonantajana. As Oy Siltakaari istuukin erikoissijoitusrahaston strategiaamme erinomaisesti, jatkaa Tenhunen.

- Olemme tyytyväisiä yhteistyöstä OP-Pohjola-ryhmän kanssa. NCC tulee jatkossakin panostamaan monipuoliseen asuntotuotantoon sekä hyviin kumppanuksiin, kommentoi maajohtaja Juha Korkiamäki.

Lisätietoa:
NCC Asuminen, maajohtaja Juha Korkiamäki, puh. 010 507 5339

NCC on yksi pohjoismaiden johtavista rakennus- ja kiinteistökehitysyrityksistä. Sen vuosittainen liikevaihto on n. 6,7 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 18 000. NCC-yhtiöitä Suomessa ovat NCC Rakennus Oy, NCC Asuminen, NCC Property Development Oy ja NCC Roads Oy. NCC-yhtiöiden vuotuinen liikevaihto Suomessa on lähes miljardi euroa ja henkilöstömäärä noin 2 900. www.ncc.fi