Unibet Suomi

Neumann Iskelmä-Finlandian voittajasuosikki

Lehdistötiedote   •   Huhti 08, 2009 18:53 EEST

Heinäkuussa jaettavan Iskelmä-Finlandia-palkinnon uskotaan tänä vuonna menevän populaarimusiikin veteraanille Neumannille. Peliyhtiö Unibetin kerroin Dingon keulahahmon voitolle on 2,75. Kakkossuosikiksi Unibet nostaa Finlanders-yhtyeen kertoimella 3,25.

10 000 euron palkinto jaetaan nyt yhdeksättä kertaa. Perusteena palkinnon saamiseen voi olla joko vuosia jatkunut pitkä ja menestyksekäs työ esiintyjänä tai nuoremman taiteilijan vahvat näytöt menestyksestä.

Tunnustuksen saajan valitsee tänä vuonna säveltäjä ja muusikko Henrik Otto Donner.

Iskelmä-Finlandia 2009 voittokertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.