Nike Finland

Nike Mercurial Vapor IX tarjoaa innovaatiota & räjähtävää nopeutta planeetan nopeimmille jalkapallopelaajille

Lehdistötiedote  •  2013-01-17 11:00 EET

Suoraviivainen nopeus ja kyky yksinkertaisiin siirtoihin ovat osa nykyjalkapallon kiivastahtista ja teknistä pelityyliä. Mercurial Vapor IX mahdollistaa nopeat sprintit ja käännökset, ennalta-arvaamattomissakin tilanteissa pelikentällä. Kengän uudenlainen pinnoite tekee kengästä kevyen,  kosketusherkän ja edesauttaa nopeaa reaktiointia. Tehokkaan kokonaisuuden kruunaavat kenkien rohkeat värivaihtoehdot - huomiota herättävä Fireberry sekä auringonlaskun värit.

Niken uusi tekstuuri-innovaatio antaa kenkään kovemman kitkan, joka helpottaa pallon käsittelyä. Mercurial- sarjan kenkien tunnusomaisen hyvä käyttöistuvuus on säilytetty, joten kenkä tarjoaa täydellisen tuen sekä sisä- että ulkopuolelta. Tiukasti muotoiltu yläosa ehkäisee jalan tarpeetonta liikkumista, kantapään yksinkertainen ja pehmeä rakenne lisää kengän käyttömukavuutta.

Klassiset mutta innovatiiviset Mercurial- kengät lanseerattiin ensimmäisen kerran yli kymmenen vuotta sitten. Niiden tähtäimenä on aina ollut tarjota apuväline nopeisiin liikkeisiin ja pallonkäsittelyyn. Uuden Vapor IX- mallin ainutlaatuinen teksturointi koko kengän ympärillä lisää kosketusherkkyyttä. Kengän takaosan tuplanastat sekä nastojen epäsymmetrinen muotoilu edesauttavat puolestaan reaktioherkkyyttä.

Niken innovatiivisen ACC-tekniikan (All Conditions Control) johdosta suorituskyky ei kärsi missään olosuihteissa.  Kaikissa Niken jalkapallokengissä oleva   käsittely varmistaa parhaimman lopputuloksen pelatessa niin märällä kuin kuivalla kentällä.

Nike Mercurial Vapor IX- uutuusmalli saatavilla 31.1. lähtien Nike.comista sekä jälleenmyyjiltä maailmanlaajuisesti.

- - -

NIKE, Inc., based near Beaverton, Oregon, is the world's leading designer, marketer and distributor of authentic athletic footwear, apparel, equipment and accessories for a wide variety of sports and fitness activities. Wholly-owned NIKE, Inc. subsidiaries include Converse Inc., which designs, markets and distributes athletic footwear, apparel and accessories and Hurley International LLC, which designs, markets and distributes action sports and youth lifestyle footwear, apparel and accessories

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom